Dankje!
Ik heb alles uitgegeven aan het uitbreiden van mijn stadion
.
Ik heb al wat contact gehad met J-freak en alle forums doorgelezen als ik vragen had. Daar staat best wel veel in.
Ik heb wel eens vaker spellen als dit gedaan en vind het altijd leuk om jonge speler te trainen en die op een gegeven moment naar het u21 nt of het gewone nt te kunnen sturen.
Ik heb op dit moment een niveau 4 trainers en 3 spelers die ik aan het trainen ben die ik denk ik aan het einde van dit jaar weer verkoop om voor de Nederlandse spelers te kunnen gaan die uit de draft komen.
Ik probeer ze ook lekker veel ervaring te geven door ze zo veel mogelijk te laten spelen. dat is langer dan die 70 minuten (ik wissel de posities door zodat ze wel alle drie 48 minuten krijgen op pg, de positie die ik train). De vorm wordt daar slechter van, maar ik denk dat dat nu niet heel veel uit maakt aangezien ik toch wel ga promoveren. (weet ik niet zeker maar dat is een aanname)
ik speel op dit moment alles op rustig zodat idd de teamgeest stijgt en ik in de playoffs zou moeten winnen tegen deze teams.
Ik heb inderdaad geen salarisondergrens tot 8 april 2021 dus dat is lekker. Ik maak nu ongeveer 130.000 winst per week als ik een thuiswedstrijd heb maar dat zal waarschijnlijk nog iets stijgen en ik krijg nog 50.000 nieuwe manager bonus. Geen idee hoe lang dat blijft maar het is wel lekke meegenomen
.
Ik denk dat zolang ik die salaris ondergrens heb ik gewoon mijn salaris zo laag mogelijk ga houden en zo veel mogelijk winst ga maken en dan het seizoen daarna pas ga kijken naar eventuele upgrades om te winnen.
Ik heb een beetje gekeken en denk wel dat de salarisondergrens een beetje halverwege volgende seizoen ook voor mij geld dus misschien dat ik dan ergens al een beetje ga shoppen maar ik denk dat ik dan toch al laatste sta en beter gewoon kan blijven tanken, maar dat zie ik dan wel weer
.
Bedankt voor je hulp als ik nog vragen heb zal ik ze zeker stellen
.