BuzzerBeater Forums

Danmark - I.1 > Sæson 10

Sæson 10

Set priority
Show messages by
From: Pirates
This Post:
00
112239.26 in reply to 112239.25
Date: 12/04/2009 15:27:26
Overall Posts Rated:
3535
Warriors mod SG var en ufattelig spændende kamp, men Warriors skal man aldrig afskrive på forhånd. Han er en snu taktikker og jeg er sikker på, at DL skal stramme sig op, hvis der skal bare en enkelt pokal hjem i skabet !!!

Det er utrolig flot gået af Både SG og Mullah, der er relativt nye i DBL. Det bliver en svær kamp, at komme tilbage i PO-selskabet, men jeg vil gøre mit allerbedste, såfremt nedrykningsspillet går min vej og det vil jeg gøre alt for.
Det ser, endelig, ud til, at mine spillere er kommet i omdrejninger.....Det var også på tide :-)
Jeg håber, at jeg kan vinde den svære udekamp imod Super Dupers og sikre mig endnu en sæson i det fine selskab !!

Held og lykke til de resterende PO- og RL-Hold !

This Post:
00
112239.27 in reply to 112239.26
Date: 12/04/2009 17:41:15
Overall Posts Rated:
1010
Ingen tvivl om at det blev lidt for spændende mod SG.....men de har jo et rigtig godt hold, som der nok skal holdes meget øje med i de kommende sæsonener.

Det bliver et par spændene kampe i morgen.

RS mod Bakken: det bliver spændende at se om RS kan følge op på en flot sæson i kampen mod Bakken (som indtil nu har siddet solidt på toppen i de fleste sæsoner). Mit bud er RS i finalen - med en smal sejr.

DL mod Warriors: Her må DL være favorit pga. hjemmebanen og en TIE i forrige PO kamp. Samtidig har de en meget solid trup uden svage punkter - dog er et par af deres nøglespillere ikke helt i topform. Overraskelsen lurer - Warriors går i finalen efter en sejr i OT.

Message deleted