Allright, kun kerran kerjäät niin hämmennetään soppaa hiukan ja lähdetään sitten maanpakoon. No eipä tässä enää ehdi vaikuttaa äänestystuloksiin niin väliäkö tällä. Massimo on tehnyt ihan hyvää duunia maajoukkueen peräsimessä niin toivoisi että homma jatkuu vähintään samaan malliin. On hienoa että innokkuutta riittää ja uusia ideoita satelee, mutta enpä usko että mitään kovin mullistavaa tapahtuu lähiaikoina maajoukkueen edistämiseksi. Mutta sen sijaan pitemmällä tähtäimellä ehkäpä tulosta saadaan? Kovalla ja tarkkaan harkitulla treenauksella on kuitenkin isoin osa menestyksessä ja molempien ehdokkaiden ajatuksissa treenin suhteen on hyvät sekä huonot puolensa.
Jos katsotaan nykyhetkeä ja ymmärsin oikein noita aikaisempia tekstejä niin luulenpa että henen maajoukkue kepittäisi rubbercuben vastaavan tällä hetkellä pitkälti pelaajavalintojen, kokemuksen, peluutuksen sekä taktisen osaamisen vuoksi. Esimerkkinä kokemuksesta kovista peleistä vaikka millaiset taidot antavat riittävän kovat arvostelut vastustajan vastaaviin nähden ja sitä kautta voiton. Olen henen kanssa samoilla linjoillla korin alle pelaamisen vahvuudesta muihin taktiikoihin verrattuna, joten en lähtisi pelleilemään muiden taktiikoiden kanssa nykyisellä pelaajamateriaalilla ja pelimoottorilla.
Mutta heneltä voisi kysäistä vielä uudestaan 2-3 paikasta kun tunnut aina välillä hehkuttavan sitä? Kuulun itse niihin jonka mielestä se ei toimi riittävän hyvin. Enkä tarkoita vain oman joukkueen kohdalla vaan yleisesti B3 & majupelejä analysoidessa. Elikkä yritäpä valaista minua kaikin tavoin 2-3 paikan toimivuudesta?(ainakin viisi riviä)
Ei mulla muuta nyt tullut mieleen, joten tsemppiä molemmille ehdokkaille!