Tämä mielestäni lyhykäisyydessään täydellinen opastus. Olen muutaman kerran tehnyt virheen ja ottanut molemmat 10pinnan setit.. Viime kaudella luin tämmöisen opastuksen, eli kannattaa tehdä juurikin kuten Modin neuvoissa lukee.
Tietenkin kannattaa aina huomioida myös oma sijoitus ja kuinka paljon kannattaa pisteitä "tuhlata".. Olisiko pari kautta sitten MPS saanut kuitenkin kaksi MVP-potentiaalin junnua keskikastin sijoituksella, joten tällä tasolla kannattaa kyllä listat käydä aina läpi... Olin noista toisen laittanut 1.varaukseksi mutta se toinen oli mennyt täysin ohi..
Toisaalta ärsyttävää tämä U21:lle treenaaminen, kun ei sitten pääse huipputakurista oikein millään eroon... :( Noh, ei vainen.. Kuten aikoinaan olen jo kommentoinut, että ilman etenkin tätä ensimmäistä treenikettä olisi mielenkiinto BB:a kohtaan saattanut hyvinkin lopahtaa. Jotenkin se vaan on itselleni ollut mieleekkäämpää yhden kaverin treenaaminen, kuin joukkueen menestys.. Ainakin siis toistaiseksi. Toki tämä on varmasti myös nopeampi tapa saada jotain aikaiseksi, kuin kerätä resursseja mestikseen.
Ai niin, ja ABB..? Mitä tapahtui..? ;) Ajattelin tällä kertaa pitää radiohiljaisuuden, kun yleensä omat psyykkausyritykset eivät kovin onnistuneita olleet.. Näinhän tämä toimikin hyvin.. ;)