Nu har jag uppdaterat många 20åringar även en hel del 19åringar åkte med på denna uppdatering. Nu ska jag sätta mig ned och hitta guldkornen! :D
KÄMPA SVERIGE!
Nu har jag även börjat fundera på vilka som ska plockas ut till resten av säsongen. Kan säga så mycket att vi har grymt fina spelare på gång i Sverige! DOCK inga riktigt fina för u-21, utan spelarna kommer att vara så bäst när de blir äldre. De flesta spelarna är alldeles för mycket allround för att vi ska kunna konkurrera på en högre nivå, tyvärr!
Därför hoppas jag att alla som läser detta tar sitt förnuft till fånga och tränar era spelare högre på antingen onside-eller outsideförmågorna. Jag håller verkligen mina tummar för att Rosen ska hitta sina tre feta 18 åringar som bara pumpas inside!!! :D
Kan förtydliga att de spelare som just nu är uttagna i truppen också har stor chans att bli kvar där. Ska göra en till koll och jämförelse senare i helgen eller nåt.
Kan också nämna att jag mailat en hel del ägare både till uttagna spelare och sådana som är aktuella. Jag vill få veta hur du/ni tänker kring era spelare. Jag vill som jag skrivit tidigare ha mer tyngre spelare på sin position. Bort med alla dessa allroundnissar!
Ja, nu har jag försökt vara tydlig! Det här håller inte!
KÄMPA SVERIGE!
#Tackförattdutränarsvenskt