Was het niet eens met je TIE deal denk ik! :P
geen TIE deal afgesproken met hem. dat zou wel het toppunt van hypocriet zijn... ff posten dat je TEGEN het afspreken van TIE deals bent, omdat je daar de REST van de competitie een nadeel bezorgt.
en wat de game betreft, als je goed gekeken had, had ik 3 van mijn sterkhouders neit opgesteld. dus ik ging TIE, hopende dat hij Normal zou gaan. ik heb nu meer gewonnen dan hij, omdat ik een hogere enthousiasme zal hebben voor de PO's... dus laat hem die game maar winnen. ik heb er meer aan gehad, omdat ik die match sowieso niet dacht te gaan winnen. TV match was net iets belangerijker...
magoed, genoeg over die TIE deal ja dan nee, ik zou voorstellen dat we er een aparte topic voor openen, indien je die discussie wilt verder voeren. ik heb nog heel wat te antwoorden op Maupsters post, maar ga mij hiervan onthouden, omdat het geen rechtstreeks verband heeft met deze topic.
en wat het betreft van die valetijns cadeau, bij mijn weten heeft Tamas (nog) geen grietje hier versierd :p maar was een leuk antwoord!
Rev
ps: als dat zijn prestatie's zou beinvloeden, dan denk ik dat de coach hem dringen hoort aan te spreken ( eerst nog een tolk vinden voor die kerel natuurlijk :p)