Mmmh, oddset var usla 1.01 på oss två i finalen, men med en miljard i insats hade det gett fin avkastning!
Ingen idé med mutkolvar. Det är något av en favoriträtt för pöbeln i Skene socken. Kolvarna skulle alltså bara hamna i blindtarmen på den redan halta och lytta befolkningen och förorsaka ännu en lokal zombieapokalyps.
IRL när Skene en diskret tillvaro i mitten av triangeln som Göteborg, Varberg och Borås bildar. "Vi har ju iallafall nära till allt" brukar vara en bra ursäkt bland dem som bor kvar. Skene är så att säga uppbyggt runt Frölisch Kiosk, där den legendariska Skeneburgaren med 250g hamburgare och ungefär lika mycket ost, friterad persilja och stekta champinjoner är riktmärke.
Frågar du mig har du helt rätt: Åtminstone på Hedbo, där alla finska textilindustriarbetare hamnade under 50- och 60-talet, slåss man med kniv och lite här och där i utkanterna puttrar hembränningsapparaturen livligt.
Och alla kommer till FINALEN!
Jag blir inte förvånad om du skräller, men får väl motvilligt erkänna att jag har förväntningar på en titel. Wåffe ska dock sälja kakor på matchen, så han slipper du förhoppningsvis möta...
Last edited by LA-Foetus at 10/1/2015 2:41:22 PM