Zo, nu eerst een ............
Mijn team is compleet. Had graag Tragter vorig seizoen al aan mijn team willen toevoegen, maar dat werd wat te gek voor II qua salaris.
Na de eerste ronde gezien te hebben en de toch wel enorme salarissen die aan de rode kant betaald gaan worden.
Lijkt vooralsnog Tesse als kampioen zijnde toch een zwaar jaar tegemoet te gaan. Al kan het natuurlijk vertekend zijn, omdat J-Freak zo ontiegelijk sterk is.
Peja weet, maar met miniem verschil in een thuis wedstrijd af te rekenen met Rovali.
Sambuco had zelfs een verlenging nodig om in een thuiswedstrijd Nick van zich af te houden.
Ik zelf had beetje geluk dat Soul zijn team ontiegelijk veel fouten maakte. Maar het rebound geweld wat vooral Hoatian ten toon spreidde was natuurlijk enorm indrukwekkend.
Toch wel opvallend dat de nummers 1 en 2 van vorig seizoen qua reguliere seizoen, allebei hun eerste thuis wedstrijd dit seizoen verliezen.
Aan de blauwe kant valt nog weinig te zeggen, want alle thuis spelende ploegen wonnen relatief eenvoudig hun wedstrijden. Waarbij wel een indrukwekkende score van 40 punten kwam van Pinxteren in een look inside spelend als PF terwijl hij toch echt te boek staat als PG!
Benieuwd of het hele seizoen het zo interessant blijft als de eerste ronde.
Only in the dark, we succeed!