BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Petitie Herstemming Cupnaam

Petitie Herstemming Cupnaam (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Thijs
This Post:
00
69902.27 in reply to 69902.26
Date: 1/30/2009 9:16:33 AM
Overall Posts Rated:
9292
Ik vind 1 februari al wel heel snel... Ik wil voorstellen dat we eerst nog een stemronde doen om vast te stellen wanneer de uiterste teken datum voor de petitie zal zijn.

This Post:
00
69902.28 in reply to 69902.27
Date: 1/30/2009 9:23:00 AM
Overall Posts Rated:
22
Ik vind 1 februari al wel heel snel... Ik wil voorstellen dat we eerst nog een stemronde doen om vast te stellen wanneer de uiterste teken datum voor de petitie zal zijn.

:D

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
69902.29 in reply to 69902.27
Date: 1/30/2009 10:02:54 AM
Overall Posts Rated:
9696

haha,

ja doen!!

richt dan ineens ook een stemming in om de einddatum van die stemronde vast te leggen.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
69902.30 in reply to 69902.29
Date: 1/30/2009 2:49:02 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Stelletje vrouwen! Het is niet echt eerlijk dat er voor onze petitie niets op de voorpagina heeft gestaan. Evenals het feit dat er ineens 7 'nieuwe' spelers uit div. 4 erbij kwamen en die op die in mijn ogen 'achterlijke' naam hebben gestemd. Ik suggereer niks, maar sta er toch wel van te kijken.... verder is het een beetje raar dat DBC niet meer dan 50% van de stemmen had en toch won. Zo wordt er in Amerika ook niet gekozen! In Nederland misschien wel, maar dan krijg je Bak Ellende met wat heikneuters, ipv slechts de gelovige partij. Was dan een combinatie van OOC/DBC niet leuker geweest? Oranje Basketball Cup?

This Post:
00
69902.31 in reply to 69902.30
Date: 1/30/2009 4:19:27 PM
Overall Posts Rated:
22
Stelletje vrouwen! Het is niet echt eerlijk dat er voor onze petitie niets op de voorpagina heeft gestaan.

maak je je niet populair voor de vrouwen...waarom is het niet eerlijk? Een stemronde was op de voorpagina gezet. En niet een petitie. Je hebt nu 14 stemmen..(waarvan de meeste elkaar kennen) waarom moet ie op de hoofdpagina staan? Omdat jij het een achterlijke naam vindt?

Evenals het feit dat er ineens 7 'nieuwe' spelers uit div. 4 erbij kwamen en die op die in mijn ogen 'achterlijke' naam hebben gestemd. Ik suggereer niks, maar sta er toch wel van te kijken....

Je suggereert wel wat; ook zijn er "nieuwe" spelers die op de OOC gestemd hebben (niet te vergeten)...En of ik het leuk vind of niet; een keuze is gemaakt via goede communicatie en genoeg tijd.We zijn er al 3 seizoenen mee bezig...En omdat mensen zich niet laten zien zoals jij en ik; vind ik niet dat jij zoiets mag suggereren; komen ze eens op de forum; worden ze gelijk aangewezen als een multi.....

verder is het een beetje raar dat DBC niet meer dan 50% van de stemmen had en toch won. Zo wordt er in Amerika ook niet gekozen!

Niet om pietje precies te zijn maar je hoeft niet meer dan 50% te hebben; als je maar meer heeft dan de ander..En in amerika hebben mensen respect voor de uitslag; whatever de uitslag ook mag zijn

In Nederland misschien wel, maar dan krijg je Bak Ellende met wat heikneuters, ipv slechts de gelovige partij.

Als je een paar opmerkingen bedoelt die hierboven gemaakt zijn; zijn veel subtieler dan jou bericht. Niemand heeft het erover dat je geen petitie mag houden; en mocht je genoeg stemmen hebben; dan stem ik ook mischien ook op een ander naam. Maar ik vind dat iedereen genoeg kans heeft gekregen om hun mening te geven qua naamgeving. En de stemronde was begonnen en die moet je respecteren vind ik..En ineens springt er iemand op en zegt ik weet iets anders....OOK in amerika kan dat niet...En mogen de "tegenstanders' niet laten zien?...Iedereen neemt de kans om te tekenen als ie wil; probeer ook voor te stellen dat mensen wel lezen en gewoon besluiten niet te tekenen? En niet perse omdat ze het niet gezien hebben

Was dan een combinatie van OOC/DBC niet leuker geweest? Oranje Basketball Cup?

Mischien wel/mischien niet.. Maak me ook niet meer uit..Blijf me verbazen dat ook in BB een typische reflectie is van het "vergader cultuur" in Nederland..

PS:Ook wil ik niet dat dit verder escaleert...Ik reageer puur voor het debat..:D

Last edited by GM-Rijswijker at 1/30/2009 4:44:27 PM

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
69902.32 in reply to 69902.23
Date: 1/30/2009 4:23:15 PM
Overall Posts Rated:
22
Het lijkt me wel handig om hier inderdaad een termijn voor vast te stellen, anders duurt het allemaal wel heel lang. 1 februari lijkt me een mooie deadline.

jammer, ik vind het hele gebeuren best wel amusant. ;)

Krijg je nu toch waar voor je geld...:D

This Post:
00
69902.33 in reply to 69902.32
Date: 1/30/2009 5:59:15 PM
Overall Posts Rated:
6868
Ik teken ook..

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
69902.34 in reply to 69902.33
Date: 1/30/2009 6:08:35 PM
Overall Posts Rated:
506506
Zullen we de politiek erbuiten houden? Politieke discussies zijn namelijk niet toegestaan hier in BB ;)

Je kan nooit iedereen tevreden stellen. Ik vind de gekozen methode goed. Het is vooral belangrijk dat nu een keer een naam gekozen wordt door het grootste gedeelte van de groep, ipv dat een naam gekozen wordt door de mensen die het hardst schreeuwen en het meest aanwezig zijn.
Het is mooi om te zien dat er personen de moeite hebben genomen om het forum te bekijken en een stem uit te brengen na de nieuwpost. Er zijn veel namen opgedoken in dat topic die ik niet eerder heb gezien, dat is alleen maar positief.

Als de petitie het niet haalt, so be it, dan is het voorgestelde alternatief dus gewoon niet goed genoeg. Niet alles zal altijd lopen zoals je zelf wilt.

This Post:
00
69902.35 in reply to 69902.34
Date: 1/31/2009 3:07:14 AM
Overall Posts Rated:
22
En beloofd geen discussies meer.

Last edited by GM-Rijswijker at 1/31/2009 3:08:26 AM

This Post:
00
69902.36 in reply to 69902.35
Date: 2/1/2009 7:14:11 AM
Overall Posts Rated:
9696
het kalf is verdronken... we zijn 1 februari. ;)

Het was toch plezant, en dat is ook niet onbelangrijk... toch?

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
69902.37 in reply to 69902.36
Date: 2/2/2009 7:10:10 PM
Overall Posts Rated:
506506
Toegestane talen, Nederland en Engels.

Het kalf is verdronken? Plezant?

Ik moet je post bijna verwijderen! ;)

Advertisement