Hej alla glada! Vilka glada nyheter att se ett aktivt serieforum, det var det inte i 3an kan jag säga...
Man hade ju kunnat komma till en svagare serie verkar det som:) Men roligare att det är aktivt och hårt än dött och livlöst:)
Jag ska göra allt i min makt för att hålla mig kvar och dessa första dagar känns det som att klubben ligger bra till. Vi har tillförsikt till vad vi kan och vad vi vill.
Eftersom alla andra delat med sig av siffror och dylikt så kommer här Bastards redogörelse över kommande säsongs bära eller brista;)
STH steg från 1314 till 2035, en bra ökning men jag ligger fortfarande lite efter er andra.
Arenastorlekarna har jag inte kollat ännu, men jag hoppas fylla dom platser jag har nu med förra årets priser i en högre division.
På ekonomisidan ligger vi bra till; med ett starkt kapital på 2,8 miljoner, ännu...
Pengarna tänkte användas till att köpa in 2 träningsobjekt på guardsidan samt en starting PG.
Som slut vill jag bara passa på att önska alla lycka till och må bästa lag vinna!
BK Gladan-Luleå