BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Non BB - NBA 1

Non BB - NBA 1

Set priority
Show messages by
This Post:
00
288271.271 in reply to 288271.270
Date: 10/23/2022 2:56:20 AM
Overall Posts Rated:
107107
Embiid was in de laatste wedstrijd met 40 punten juist erg sterk, maar Harden schoot echt bagger met 4 uit 18.

Helaas blijven de Bucks de drietjes slecht verdedigen. Tegen betere teams gaat dit echt wedstrijden kosten. Snap niet waarom hier niet meer aandacht voor is.

Last edited by Dutch Freak at 10/23/2022 3:33:18 AM

This Post:
00
288271.272 in reply to 288271.271
Date: 10/25/2022 3:32:54 AM
White-Sharks
II.4
Overall Posts Rated:
213213
Second Team:
White-Sharks II
hebben ze voor gekozen toch? ze willen juist de paint zo goed mogelijk dichtzetten.
Werkt opzich best aardig voor ze.
Ja het kost wel wat wedstrijden maar ze gokken erop dat het in totaal meer wedstrijden voor ze zal winnen dan verliezen wat ik ergens wel snap. Al snap ik ook wel wat jij bedoelt.

Lakers ook al weer 0-3
Snap echt niet dat ze westbrook nog niet hebben getrade. Al moet ik zeggen dat westbrook opzich niet HET probleem is dit seizoen. Hij is wel onderdeel van het probleem maar als de anderen gewoon hun 3 punters raak zouden schieten op 33% dan zouden ze nu zeker 2 wins hebben. Denk alleen wel dat westbrook onderdeel is van het probleem en hem traden, zeker voor buddy hield/myles turner zou een hoop helpen.

Last edited by Shark1999 at 10/25/2022 3:35:29 AM

This Post:
00
288271.273 in reply to 288271.272
Date: 10/25/2022 10:31:26 AM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Indiana trade Turner niet. Turner past qua leeftijd nog makkelijk bij het op te bouwen team. En Indiana heeft volgend seizoen zat cap ruimte om hem top salaris te bieden. Over 2 jaar mocht Indiana erin slagen om voldoende talent te verzamelen via hoge draft picks, kun je hem altijd nog traden. Er komt nooit een top free agent naar Indiana dus ze moeten het hebben van de draft en slimme trades.

Indiana heeft cap ruimte genoeg om groot gedeelte van Westbrook zijn salaris op te nemen.
Hield - Westbrook acht ik nog mogelijk. Want de shooting guard is beetje druk bezet bij Indiana met 2 jaar achter elkaar een shooting guard drafted in de lottery. Ze hebben guards genoeg, dus dan kan Westbrook gewoon uitgekocht worden, of net als met Rubio hem uit zijn contract laten lopen.

Maar Lakers probleem is niet Westbrook, er is gewoon te weinig talent aanwezig. Er is veel te veel aandacht besteedt aan een Big 3 te krijgen. Beste oplossing blijft om Davids te traden. Een trade in de trend van Shaq indertijd. 3 goede starters voor 1 superster.

2 schutters en een verdedigende big.
Westbrook en Lebron. Dan heb je ineens wel een team dat kan werken. Maar Lakers blijven veel te veel star stuck. Walker en Beverly zouden toch nauwelijks bij een play off team starten.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
00
288271.274 in reply to 288271.273
Date: 10/26/2022 6:05:59 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Turner is hoe dan ook weg bij de Pacers. De organisatie is klaar met hem en vice versa. Hij is zijn salaris nu allang niet waard en wil nog meer krijgen. Hij is een goede weak-side shotblocker, maar een zwakke rebounder met aanvallend ondermaatse instincten en een wisselvallig schot. Pacers proberen hem al jaren te ruilen, maar niemand wil wat fatsoenlijks geven. Dat is ook niet zonder reden. Daarnaast loopt hij al seizoenen te janken dat hij DPOY moet krijgen of all-defense, terwijl hij man to man ook gewoon kwetsbaar is, door zijn gebrek aan kracht. Niks persoonlijks, maar het is gewoon tijd om te gaan. Laat hem een ander team lekker geloven dat het nog iets kan worden. Na 8 seizoenen ben ik er wel klaar mee.

This Post:
00
288271.275 in reply to 288271.274
Date: 10/26/2022 8:32:09 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14031403
Ik ben nog wel benieuwd hoe hij het zonder Sabonis doet. Ik heb wel het idee dat de Pacers het team om Sabonis heen hebben gevormd, waardoor Turner in een andere rol moet spelen en zich heeft moeten aanpassen. Als hij zich dit seizoen in een centralere rol met meer vrijheid beter kan bewijzen zou ik hem nog wel een kans willen geven.

This Post:
00
288271.276 in reply to 288271.275
Date: 10/26/2022 9:20:20 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Hij heeft niet het voetenwerk om met zijn rug naar de basket iets te doen, iedere guard blijft overeind 1 vs 1. Niet de verticale dreiging om in de p&r lobs af te kunnen maken. Hij kan hooguit iets vaker als roll man gebruikt worden, maar ook qua passing is hij in die situaties ondergemiddeld. Ik kan mij voorstellen nu als een hater over te komen, maar hij heeft al zoveel kansen gehad. Het is niet alsof hij alle tijd op de vloer naast Sabonis heeft doorgebracht. Het is gewoon tijd voor een frisse wind.

This Post:
00
288271.277 in reply to 288271.276
Date: 10/26/2022 10:01:29 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14031403
Ik las een tijdje terug dit artikel https://www.theringer.com/nba/2021/12/8/22823195/myles-tur... en dat klonk wel plausibel.

This Post:
00
288271.278 in reply to 288271.277
Date: 10/26/2022 12:06:49 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Sabonis is ook niet de juiste big om mee te bouwen, want hij brengt niet de rim protection die je nodig hebt van een big. Een uitermate goede passer en screener die goed kan rebounden. Maar verdedigend erg kwetsbaar.

Turner mag dan misschien iets efficiënter zijn gaan schieten, hij is ook de laatste speler waar tegenstanders zich druk om maken. Het zijn vaak vrije schoten omdat ze hem bewust vrij laten en hij dat niet voldoende af kan straffen. Volgens mij zoeken teams naar een paar dingen in een big, namelijk rim protection, rebounding, screening. Als ze goed kunnen passen, schieten of een switch verdedigen is dat mooi meegenomen. Een speler als Javale Mcgee vinkt in de primaire taken meer af dan Turner en is voor een kwart van het salaris te halen, of nog minder zelfs. Turner is een mindere versie van Ibaka op zijn hoogtepunt. Niet een speler om een team rond te bouwen. Maar dat lijkt hij zich niet altijd te realiseren.

This Post:
00
288271.279 in reply to 288271.278
Date: 10/26/2022 5:31:20 PM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Ik vind Turner ook niet geweldig, maar heb altijd nog wel het idee dat hij bij de top15 van centers behoord in de league.
Zijn grootste issue is wat mij betreft rebounding en blessure gevoeligheid. Maar daar hebben veel centers last van.

Maar Pacers hebben in mijn ogen veel grotere gaten op de forward posities. Daar loopt toch nauwelijks NBA talent. Een small forward die diep op de bank zat bij de Celtics en een power forward van de Suns die niet eens de standaard rookie contract verlenging kreeg. Wat normaal altijd in het voordeel van het team is. En dan nog maar te zwijgen over de bank.

Als Turner nog 60 wedstrijden speelt, komen ze misschien aan 25 overwinningen, zonder Turner lijkt mij 15 al veel.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
00
288271.280 in reply to 288271.279
Date: 10/27/2022 1:19:11 AM
White-Sharks
II.4
Overall Posts Rated:
213213
Second Team:
White-Sharks II
Ik ben het met jullie allebei wel eens.
Vind turner niet de allerbeste speler ooit ofzo. Denk ook niet dat het een speler is waar je een team omheen kan bouwen maar misschien wel een die in de juiste situatie zijn potentie goed kan laten zien.
Pacers zijn niet dat team, dat weten ze zelf ook daarom hebben ze ook al aangegeven dat ze die trade met de lakers voor westbrook en de 2 picks wel zouden zien zitten.
Al denk ik ook dat het mee helpt dat de pacers het dit seizoen niet erg vinden om extra te verliezen om te tanken voor vvictor wembanyama of scoot henderson. Zeker omdat deze draft ook na hun nog best goed schijnt te zijn.

Weet overigens ook niet of de lakers wel het team zijn waar hij past, maar turner en hield is op dit moment sowieso een upgrade over westbrook.
Zeker omdat de lakers naast davis op de big posities niet zo veel krijgen van hun backups en de defense een stuk minder is als davis op de bank zit omdat je rim protection mist.
De combinatie davis en turner zou best een goede defensieve combi kunnen zijn/worden ook al heeft turner wat zwaktes zoals zijn rebounding.

This Post:
00
288271.281 in reply to 288271.280
Date: 10/28/2022 6:20:30 AM
Overall Posts Rated:
107107
Lastige tijd voor de Pacers. Hopelijk vinden ze een nieuwe Paul George in de volgende draft.

Bucks het enige ongeslagen team nog. Hoop wel dat Middleton en Connaughton snel terugkeren, want die zijn erg belangrijk voor het team. Ook benieuwd wat Ingles kan toevoegen, maar hij zal een stuk langer de tijd nodig hebben voordat hij weer kan spelen.

Advertisement