FirstKlas är given.Till skillnad från de flesta andra så tycker jag inte det är för tidigt att välja in en spelare innan de lagt skorna på hyllan. Om samma logik gäller managers så kommer vi snart inte ha många alternativ kvar efter FirstKlas och Skåning valts..
FirstKlas är given.Till skillnad från de flesta andra så tycker jag inte det är för tidigt att välja in en spelare innan de lagt skorna på hyllan. Om samma logik gäller managers så kommer vi snart inte ha många alternativ kvar efter FirstKlas och Skåning valts..Just därför tycker jag att det är ganska naturligt att man faktiskt kan välja aktiva managers, medan man bör vara mer strikt när det gäller spelare. Att min röst föll på FirstKlas beror på att han är den klart värdigaste till HoF oberoende av om han lagt av eller ej. Grymma meriter med det egna laget, Sveriges första LA,Sveriges första FK, aktiv på konfen, kort sagt den store pionjären i BB-Sverige!Däremot ställer jag mig väldigt frågande till Skånings nominering faktiskt, men man upplever väl spelet väldigt olika antar jag.
För att omröstningen ska vara giltig krävs att 10% av användarna i Sverige röstar. För att samtliga anvädare ska ha möjlighet att rösta pågår omröstningen fram till ASB. Den som har flest röster vid ASB förs in på den ärorika väggen med de största i Sveriges historia. Skulle två kandidater ha samma antal röster har den med flest matcher under bältet förtur.