Vell jeg fikk ikke gjort det ferdig fordi jeg ble sykk og lå til sengs hele dagen :(
Men jeg skal ha Finale uttdraget ferdig til Tirsdag :)
For de som lurer på hvor langt jeg kom på den semifinale posten:
Skriv Gjerne Kommentarer Så Finale Uttdraget Kan Bli Enda Bedre!!
---------------------------------------------------------------------------
Semifinale 1: Før Kampene
I Asker Assassins vs Bromstad Bricks II
Litt informasjon om lagene:
Asker Assassins har klart de beste oddsene i denne kampen, veteranen som startet sin karriere I sesong 2, og vant allerede BLNO i sesong 4, og har heller ikke vert i noen lavere divisjon siden da. Har ikke vunnet noen pokaler etter det men har vert i semifinalen 3 ganger fra før av og tapt alle 2, dette er hans 3 semifinale og det ser veldig lovene ut for at Asker skal nå sin første finale.
Bromstad Bricks er vel også en man kan kalle en veteran, men har ikke hatt en så suskessfull fortid som Asker har hatt.
Han startet i sesong 3, og debuterte i BLNO i sesong 6, og kom seg til playoffs der, men må se seg slått i runde 1.
I sesong 7 havnet han på en 6. plass, men han vannt nedrykskampene og sikkret seg en sesong til i BLNO.
Neste sesong var han ikke riktig så heldig og havnet på en 7. plass, og dessvere tapte begge nedrykskampene.
Etter det, så har han vert opp/ned/opp/ned i alle sesongene til sesong 13, der han nå ligger på 1. plass i II.4 og ser ut til og komme opp igjen.
Mitt syn på den kommende kampen:
Asker Assassins har fra mitt syn Tatt det rolig i de siste kampene, og visste en helt forferdelig kamp mot Nøtterøy Funkadeliks, sikkert for å spare noen spillere til cupkampen. Men som regel så blir spillerne dine i dårlig form viss de ikke får spilt litt, og Asker latt de få spille mot West Pomerians. Denne kampen ble neppe som beregnet for Asker, der kampen går over til OT, og West Pomerians vinner med 2 poeng med nød og neppe som har spilt nesten hele kampen med 2 startere skadet.
Bromstad har fra sist cuprunde ikke vist noe engasjement i seriekampene og har garantert tatt det rolig i kampene. Han vill helt sikkert stille med et mannsterkt lag, som han håpper kunne slå et lag som Asker.
Mitt tips:
Asker vill sannsynelig vis spille TIE mot Bromstad, og Bromstad Normal. Som man vet, alt kan skje når man tar TIE, men jeg tror Asker har det som skal til.
----------------------------------------------------------------------------------------
Semifinale 2:
I Traktor Termograd vs Nøtterøy Funkadelics I
Altså, jeg kom halveis :)
Last edited by Ralex at 8/29/2010 7:24:27 AM