BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Project generation of miracles

Project generation of miracles

Set priority
Show messages by
From: Shark1999

This Post:
11
314489.28 in reply to 314489.26
Date: 6/7/2022 3:35:53 AM
White-Sharks
II.4
Overall Posts Rated:
213213
Second Team:
White-Sharks II
Bij het nieuwe project is het niet per sé een moeten. We hopen dat we met de "eisen' en de centrale pool van spelers zoals jij het noemt hier en daar net iets meer uit de totale groep kunnen halen. Maar het is niet zo dat als jij alleen maar mee wilt trainen en niet mee wilt doen aan het "verdelen" van de spelers of als je de gebouwen niet kunt betalen o.i.d. dat je dan helemaal niet mee kunt doen. We proberen alleen een ideaal plaatje te schetsen over het hele project en hoe we alles voor ons zien en hoe het in een perfecte situatie zou gaan om de spelers de perfecte ontwikkeling te geven, maar dat betekend zeker niet dat je niet mee kunt doen als je niet 100% aan die eisen voldoet.

Wat freak zegt is idd ook wel waar het zou top zijn als er meer maangers zouden kunnen helpen met het scouten van spelers, het helpen met ontwikkelen van die spelers en evt het in kaart brengen van bijvoorbeeld tegenstanders. Manager zijn van een nationaal team kost een hoop tijd, wat niet erg is uiteraard, daar kiezen we zelf voor, maar je ziet ook bij andere landen dat ze soms een heel groot team hebben aan managers die helpen met scouten en de ontwikkeling sturen en soms overleggen hun ook samen constant de tacktieken etc. Ik denk dat als je dat zo doet met een groep managers dat je dan nog meer voor elkaar kunt krijgen als groep en als land en je dus uiteindelijk betere prestaties kunt neerzetten.

From: Tesse

This Post:
00
314489.29 in reply to 314489.28
Date: 6/7/2022 4:18:04 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525525
Second Team:
The Milk
Misschien kunnen we de twee onderwerpen van elkaar los trekken en dat we een apart draadje hebben over wat voor ondersteuning bij NT/U21 gewenst is zodat het niet door elkaar loopt met dit project.

Wat betreft project miracles, wat hebben jullie van mij nodig als Langeveld daar onderdeel van zou worden?

Crunchy! If you eat fast enough
From: Shark1999

This Post:
00
314489.30 in reply to 314489.29
Date: 6/7/2022 5:49:28 AM
White-Sharks
II.4
Overall Posts Rated:
213213
Second Team:
White-Sharks II