Ja, meer dan die Spanjaard idd. Maar een Europees record is net niet, we gaan voor het hoogste.
Op basis van de training simulator zit De Hoog op ca 70% in DR en ~30% op HA tot de volgende pop. De PA pop zou volgens dezelfde simulator ongeveer 9 weken in beslag nemen (2 weken langzamer dan de 7 die hij nodig had). Dus ik denk dat de 70% (5 1v1f en 11 PA) en 30% (10 PA) schatting voor DR en HA niet te optimistisch geschat is. Aangezien De Hoog de 1v1f training op 28-jarige leeftijd gehad heeft zou het ook rond de 80% kunnen zitten (20% te gaan tot een pop in dat geval).
Bij HA training maakt de lengte van een speler nogal een verschil qua snelheid voor de DR skill (18 jaar: 0,57 voor 6'0 tot 0,15 voor 7'6). Voor de HA skill liggen deze waarden veel dichter bij elkaar. Ik weet niet hoe betrouwbaar deze waarden voor de DR skill dan ook zijn. In het slechtste scenario neemt de DR pop nog 5 weken in beslag maar ik denk eigenlijk dat het sneller zal gaan. Maakt in die zin ook niet zoveel uit, omdat de HA skill nog aanzienlijk meer training nodig heeft. Op basis van simulator zou De Hoog nog 7 a 8 HA trainingen nodig hebben tot een pop. Maar HA is de hoogste skills die De Hoog heeft en dat is ook niet bevorderlijk voor de snelheid (hoe hoger hoe langzamer training en ook geen positief elastisch effect).
Kortom een heleboel aannames en vermoedelijk nog wel even geduld hebben met altijd het risico op een mogelijke cap onderwerg.
GS=8 deze week dus ik kan deze week niet zien hoe DMI ontwikkeling is wat voor mij ook nog steeds niet helemaal logisch voelt.