Inte för att påstå att jag borde vunnit men med tanke på hur mycket bättre skytte per 100 skott som jag har på mina insidespelare (vilket var taktiken jag körde) är det verkligen så udda att jag vinner? Dessutom är mitt straffskytte mycket bättre men det vet jag inte om det snarare är slumpen som styr.Inte ens säker på att mina starters har bättre straffskytte.
Men sett till lagdelsbetygen är min fördel rätt begränsad och en större satsning borde kompensera detta.
Jag var tveklöst orolig över att torska trots att jag körde med bästa laget och hade hemmaplan igår. Både för att jag trodde att dina lagdelsbetyg skulle vara bättre än mina (med tanke på att jag har lönetungare lag är det nog konstig tanke dock med hemmaplansfördel) och för att jag var rädd att du skulle satsa mer.
Det du får tänka på är att du spelade ta det lugnt så du får sänka alla dina PP100 värden. Du har troligen fortfarande bättre procent på dina skott på PF och C, men inte alls så mycket som det ser ut och de tog bara en tredjedel av dina skott.
Dessutom får jag 9 extra försök pga offensiva returer (högre satsning) och 5 extra försök pga mindre TO.
Jag ser det som rätt klart att jag normalt skulle vinna den här matchen, men jag lider helt klart av min kines dåliga form.
Kan tillägga att Kostas som sköt 4/10 på straffarna hade 63% på dessa under förra säsongen och har fått minst två veckors träning däri sedan dess.
Last edited by Mannen at 9/23/2012 7:00:28 AM