BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Klaagmuur 2

Klaagmuur 2 (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
131194.287 in reply to 131194.285
Date: 8/31/2010 6:02:47 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
531531
Second Team:
The Milk
Ik heb hem gelezen ;).

Ik denk dat als je al je posts op deze manier zou schrijven mensen zich minder snel aangevallen zouden voelen / het tot minder conflict zou leiden (op een enkele overbodige mr. voor een naam na dan).

Als iemand zegt dat je maatschappelijk niet zal slagen gaat die persoon inderdaad net zo goed te ver. En als je in je mailbox berichten hebt ontvangen die over de gedragsregels op BB heen gaan kan je dat denk ik ook zeker melden via een linkje report this user (o.i.d.).

Ik heb de berichten de afgelopen dagen/weken soms nogal snel doorgelezen omdat ik geen zin had in de toon die over en weer ging. Maar ik denk dat het het fijnst is als we die allemaal gewoon achter ons laten. Als we van alle kanten de persoonlijke aanvallen en denigrerende opmerkingen weg kunnen laten moeten we dan denk ik ook gewoon op een normale manier door discussieren.

Als al je aankomende posts en de posts van de mensen die op je reageren zo net geschreven/beargumenteerd zijn als je post aan mij lijkt me dat het helemaal goed moet komen en de forums gezellig kunnen blijven (want we hebben hier juist altijd al een kleine persoonlijke community gehad i.t.t. tot hattrick wat een stuk massaler is).

(ik voel me wel lichtelijk een hippie in mijn laatste zin, maar meen het wel)

p.s. En over de discussie met 3pk. Ik denk dat we normaal gesproken zeker nog zouden kunnen discussieren over wat goed/fout ging en wat beter kan, maar we het nu misschien beter kunnen laten rusten. Het onderwerp is op dit moment volgens mij behoorlijk geladen en toch niet erg relevant meer aangezien we er uit liggen en 3pk's termijn toch binnenkort afloopt. Als de verkiezingen eraan komen en alles weer wat gezakt is kunnen we het nog wel eens rustig over verbeterpunten of dingen die we juist hetzelfde willen houden hebben.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
11
131194.288 in reply to 131194.287
Date: 8/31/2010 6:23:05 PM
Overall Posts Rated:
9494
@ Bolleboosje

Dan mag u mij met alle respect eens uitleggen wat er dan zo agressief in mijn post is, in het dagelijks leven ben ik compagnies commandant in het leger bij een zelfstandige verkenningseenheid waar er niemand problemen heeft met mijn toon of manier van handelen. Misschien kom ik ondiplomatiek over, dat zou heel goed kunnen maar de agressieve toon kan ik niet thuisbrengen. Dat ik een lichtelijk gevoel heb voor sarcastische opmerkingen is reeds bekend en als mensen daar niet doorheen kunnen lezen dan is dat spijtig maar voor mij niet geschreven met de intentie om mensen te kwetsen. Meer een soort van militaire humor dan een manier om iemand te beledigen.

De post die verwijderd is sloeg op bepaalde individuen die het nodig vonden om bepaalde dingen naar mij toe te sturen en wat heen en weer gechat tussen een real life vriend van mij (Ruaidri) en als deze denigrerend overkwam dan was dat voornamelijk aan hem bedoelt voor hij op de koffie bij mij thuis kwam. en dus niet voor iemand anders persoonlijk. Dat er een zwartgallig gevoel voor humor achter zit in mijn geval, tja zo ben ik nu eenmaal.
En op die manier moet je de opmerking "als deze blijft staan" ook zien, gewoon een sneertje van kijken of dit wel mag aangezien ik in mijn ogen met de voorgaande niets slechts bedoelde maar stoom afblies in een klachten forum waarvoor deze in mijn ogen ook bedoelt is.

@ Tesse

De discussie over het NT<21 is in mijn ogen inderdaad afgelopen, hij stopt, verkiezingen en klaar is Klara en daar hoeven we het niet meer over te hebben, des te meer omdat dat voor ons allebei (ik spreek maar even voor LA3PK) een gesloten boek is en ik persoonlijk net zoals hij er ook geen behoefte meer aan heb. Dat het een kleine en gesloten com is, is inmiddels wel duidelijk en dat de mensen hier loyaal zijn aan een B.C staat ook zonder meer buiten kijf en is zelfs te bewonderen. Als B.C van welk NT dan ook weet je in elk geval zeker dat je voldoende steun hebt wat een uitermate goede zaak is. De intentie van mij om een discussie aan te zwengelen over het al dan niet goed functioneren van iemand is ergens halverwege uit zijn verband getrokken en daarna toen de messen over en weer geslepen waren volledig uit de hand gelopen waarbij misschien een simpel p.m meer dan genoeg had kunnen zijn. (en niet in de minste kant van mij uit dan)
Echter ik houd ook wel van een stevige discussie waarbij ik misschien de randen van het toelaatbare heb opgezocht en waarbij vervolgens een en ander door mensen verkeerd is begrepen.

Anyway, case closed

From: bwaahbo

This Post:
11
131194.289 in reply to 131194.287
Date: 9/1/2010 3:55:05 AM
Pleuntjes Balls
II.1
Overall Posts Rated:
88
(op een enkele overbodige mr. voor een naam na dan)

Is dit wat je bedoelt met niet denigrerend?

From: Tesse

This Post:
00
131194.290 in reply to 131194.289
Date: 9/1/2010 8:12:49 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
531531
Second Team:
The Milk
(op een enkele overbodige mr. voor een naam na dan)

Is dit wat je bedoelt met niet denigrerend?

Hangt er vanaf wat je bedoelt.

Mijn opmerking is niet denigrerend bedoeld maar wijst op een enkel iets in zijn verder zeer net geschreven tekst wat mensen nog wel als provocerend, denigrerend op kunnen vatten.

Als je bedoelt dat mr. voor iemands naam zetten (dus als ik nu zou schrijven: "Nou mr. bwaahbo..." denigrerend kan overkomen dan is dat correct.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
131194.291 in reply to 131194.288
Date: 9/1/2010 9:17:13 AM
Overall Posts Rated:
88
In de posts die tot nu toe op het forum staan zijn ze er absoluut niet in te vinden, zoals Tesse al heeft gezegd vind ik dat de post zoals ze nu zijn helemaal perfect er staan.

De agressieve\kwetsende toon (is natuurlijk beĆÆnvloed door een mate van interpretatie) kan ik nu niet beter uitleggen. Als je post er nog stonden had ik wellicht iets kunnen citeren wat ik persoonlijk zo opvatte maar die zijn helaas door jou verwijderd. Ik kan er in elk geval uit opmaken dat je het niet zo hebt bedoeld en wellicht ben ik ook wel de enige die het zo heeft opgevat.

Maar jullie hebben verder gelijk, de U21 discussie is verder gesloten dus daar zal ik verder geen woorden aan vuil maken. :- )

This Post:
00
131194.292 in reply to 131194.11
Date: 9/6/2010 6:13:48 PM
Overall Posts Rated:
9494
Even klagen over de Spanjaarden....

Post ik een heel leuk stukje op het Spaanse Forum........wordt het binnen 5min verwijderd...en dan ben ik nog optimistisch met het tijdsbestek.....

Of onze Spaanse vrienden hebben geen gevoel voor humor (en dat terwijl mijn selectie vol zit met Spanjaarden of het feit dat ik uit Leiden komt {1674} zit ze een beetje dwars)

Anyway, ik klaag aan het gebrek aan humor..........

This Post:
00
131194.293 in reply to 131194.292
Date: 9/7/2010 5:24:39 PM
Overall Posts Rated:
204204
4x een speler verkocht, en de naar schatting duurste spelers gingen wel voor een heel zacht prijsje weg...

het zal de markt wel zijn...

This Post:
00
131194.294 in reply to 131194.1
Date: 9/9/2010 4:33:40 PM
Overall Posts Rated:
3636
...durf uiteraard niet te pretenderen dat ik een actief forum poster ben. Maar lees wel degelijk dagelijks alle updates op het NL forum. Ik KLAAG dan ook ( :D ) dat er al twee dagen NIETS is gepost en ik me dus verveel....op het NL forum! Had in ieder geval verwacht dat er de hele week gefeest zou worden omdat het nationaal team een KLASSE prestatie leverde door van Spanje te winnen....en dat was ook nog eens voor het 'echie'!

Nou, we zullen zien wat er morgen gaat gebeuren wanneer de training weer achter de rug is en de diverse pops en non-pops weer langs zullen komen.

Ben benieuwd.....

Cheers,
Gelis aka Dionysos aka P. voor intimie

This Post:
00
131194.295 in reply to 131194.294
Date: 9/9/2010 5:16:28 PM
Overall Posts Rated:
22
Daarom zit er ook niemand op het forum. Iedereen is aan het feesten.
We zijn al de hele week bezig.

Ik ben net thuis van de kroeg, maar ga zo weer terug om verder te vieren

From: Nick

This Post:
00
131194.296 in reply to 131194.294
Date: 9/9/2010 5:23:11 PM
Overall Posts Rated:
6868
Inderdaad, ik dacht al, ik mis iemand op het feest, maar jij bent het dus die ontbreekt!

Ik klaag dat mijn derde trainee 7 minuten te kort komt voor volle training. Beeetje jammer.

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
131194.297 in reply to 131194.296
Date: 9/9/2010 5:37:47 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik kan wel klagen dat er te weinig uren in een dag zijn etc., maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat als er meer uren waren dat de verplichtingen er nog meer zouden eisen dus dat het weinig invloed zou hebben op de tijd die aan BB te besteden is...

Advertisement