BuzzerBeater Forums

BB Nederland > idee tegen team versterking in de beker.

idee tegen team versterking in de beker.

Set priority
Show messages by
From: BB-Patrick

To: Nick
This Post:
00
166596.29 in reply to 166596.28
Date: 12/21/2010 7:19:07 AM
Overall Posts Rated:
506506
Nee, het idee van Maupster is dat als je een speler komt hij niet zomaar op 100% van zijn kunnen moeten functioneren in zijn nieuwe team. Dit is bij Hattrick precies hetzelfde. Een hit op je teamgeest door een slechte persoonlijkheid komt heel enkel voor en is soms zelfs een positieve zin, dus dat zal ik sowieso helemaal los zien van Chemie. Chermie heeft in die definitie totaal geen relatie met teamgeest, vandaar ook mijn opmerking.

Overigens staat bij HT zelfvertrouwen geheel los van de teamgeest, het leiderschap van de coach is gewoon een variabele die de snelheid van de beweging naar het beginpunt beïnvloed (een variabele die in BB overal gelijk is)

Ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt, tenminste zo lijkt het wel

(De essentie van dit topic komt voor uit het willen oplossen van het probleem de "divine-trick", voor zover men het een probleem wil noemen. Deze term komt rechtstreeks over uit HT waar men "Goddelijke - Divine - spelers inkocht en verkocht voor een prestatieboost waarbij alleen het salaris betaald hoefde te worden. De Divine Trick wordt nog steeds toegepast in Hattrick, en dus zou ik niet zeggen dat Chemie daar wel werkt)

Last edited by BB-Patrick at 12/21/2010 7:35:30 AM