Hmmmzz...
Normaal gezien geloof ik vrijwel alles wat jullie (BB's) zeggen, maar aangaande dit punt geloof ik je niet.
Ik durf stellig te beweren dat de kwaliteit van de draft van de nu 25-jarigen veel beter was dan die van nu, mogelijk dat dit daarna wat bijgesteld is en niet meer veranderd, en hebben wij als Nederland behoorlijk pech gehad, dat zou nog kunnen maar... ....ik heb zoveel draftees onder ogen gehad (de afgelopen seizoenen) dat er een paar dingen opvielen:
- dat een hoog potentieel + de goede lengte + behoorlijke vaardigheden outside veel vaker voorkomen, dan inside. Sterker nog inside komt het vrijwel niet voor. Tijdens de eerste draft (25j) had Nederland behoorlijk wat inside talenten met een hoog potentieel (MVP+), inmiddels constanteer ik dat het ongeveer 1 per lichting is
- outside spelers hebben vrijwel altijd meer bijvaardigheden, dan inside spelers
- er waren de afgelopen draft behoorlijk wat hele goede (qua vaardigheid) 18 jarige inside allstars, met de hoogte van een SF (201 en 203cm). Het seizoen hiervoor waren er onevenredig veel 19 jarige legendes
- dat er wel kleine inside spelers uit de draft komen maar eigenlijk geen grote outside spelers
Last edited by Arsjitekt at 4/24/2010 11:38:40 AM