BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Speeches / Vaalipuheet

National Team Speeches / Vaalipuheet (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: ietu
This Post:
00
148713.3 in reply to 148713.2
Date: 6/30/2010 3:53:08 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Päivää! Mietin tuossa pitkän aikaa että uskallanko lähteä mukaan kilvoittelemaan paikasta parrasvaloissa ja päätin nyt tulla mukaan vaaleihin.

Aluksi, olen pelannut BB:tä jo kaudesta 3 lähtien, jolloin en tiennyt pelistä mitään, kaudesta 7 lähtien kuitenkin koin valaistumisen ja syvennyin enemmän peliin. tämän jälkeen olen ollut pari kertaa karsimassa jopa mestikseen pääsystä, mutta sinne ei olla vielä päästy.

Olen pelannut koko "ikäni" II.4 divarissa, enkä ole koskaan (paitsi ensimmäisellä kaudella, jolloin tulin mukaan viimeisillä kierroksilla) karsimaan sarjapaikastani, joten se varmaankin kertoo jotain toivottavasti joukkueen tasosta.

Viime kausina ei ole oikein ollut itselläni menestystä, kun olen ottanut itselleni asiakseni saada pelaajia tuonne u21 tiimiin, joka on syönyt menestystä itselläni sarjassa, (tällä hetkellä 3 pelaajaa pelannut u21 tiimissä ja yksi miesten joukkueessa) joten voin sanoa että tiedän millaista on treenata pelaaja huipulle.

Voin sanoa että itselläni on tällä hetkellä kaksi suomalaista junnua treeniringissä ja toivon ainakin että lisää pelaajia tulee tulevaisuudessa palvelemaan u21 ja ehkä myös miesten majua.

Olen myös ollut viime kausina erittäin paljon mukana molempien maajoukkueiden managereiden kanssa, Zafmanin ja NaiCoun kanssa, etsinyt juuri takakentälle pelaajia maajoukkueen ja u21 tiimin käyttöön ja treenattavaksi.

Toivon mukaan puhe miellytti, kun ei oikein jaksanut näin aamutuimaan miettiä mitään viisaampia, luultavasti tulee lisää sekalaista settiä tuolla muissa puissa.

Last edited by ietu at 6/30/2010 3:54:40 AM