Analitzem la situació després de 4 jornades.
Sembla que les últimes posicions de cada conferència estan força definides, i sembla que els equips que han pujat a LABB aquesta temporada tenen tots els números de baixar altra vegada. A l'Oest, Santa Coloma AND i Andorra Team (cap dels dos equips s'ha estrenat en victòries encara) lluitaran per evitar el descens directe, mentre que a l'Est RnSAL tampoc ha aconseguit cap victòria i veurem quines opcions pot tenir d'evitar el descens.
Pel que fa a les primeres posicions, a l'Est els Muchachos, amb tota la inversió que ha fet, són l'únic equip imbatut de la conferència. A l'altra conferència comparteixen la mateixa situació St. Ermengol i el meu equip.
Com a curiositats, destacar l'1-3 que porta pirineus... això sí, tot s'ha de dir, s'ha enfronat amb els 3 líders del seu grup. Tot al contrari que a mi, que em queda jugar contra St. Ermengol i Revolta (demà i dimarts respectivament), i el Berlin. I aquí ve una cosa curiosa... els propers 3 partits, els 3 primers de l'Oest ens enfrontem contra els mateixos equips: Berlin, St Ermengol i Revolta (i Nans, els altres equips) Veurem qui en surt millor (i pitjor) situat... ;)
Més coses... més pirineus. Té una Diferència de Punts nul·la. Ha anotat els mateixos punts que els que ha encaixat. No deixa de ser curiós. L'equip que té una millor DP és St Ermengol, amb +93, i el que pitjor la té és Santa Coloma AND, amb -143.
L'equip més anotador torna a ser St. Ermengol (411), seguit de prop per LOST (403) i Revolta (402). L'equip amb menys punts encaixats (aquí arribo jo... jejeje) són els Nans, amb 288, amb 30 de diferència sobre St Ermengol (318) i Revolta una mica més lluny, amb 322.
Analitzant el meu equip exclusivament, els meus bons registres defensius estan compensats per la baixa anotació, ja que sóc dels equips amb menys punts anotats. Només em "superen" amb pitjors anotacions els 3 equips que encara no han guanyat cap partit.
Last edited by Khabibulin at 12/14/2012 10:23:40 AM