BuzzerBeater Forums

BB België > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Dartreb
This Post:
11
242980.3 in reply to 242980.2
Date: 6/11/2013 2:36:59 AM
Kelmis Spartans
BBBL
Overall Posts Rated:
143143
Second Team:
Eupen Scythe
Hallo iedereen,

Mijn naam is Dartreb en ik heb beslist mijn naam in de trommel voor de U21 verkiezingen te gooien. Zoals jullie allen weten, heeft ons U21 wat woelige tijden achter de rug. We hadden diverse coaches met verschillende inzichten over hoe een U21-team te leiden, en dat bracht zeker niet de stabiliteit , nodig voor het voortbrengen van goed getalenteerde speler, noch goede resultaten voort.

Gedurende de laatste seizoenen was ik scout voor het U21/NT, en zo ben ik op de hoogte van de algemene skilllevels van onze spelers en ik zou graag iedereen waarschuwen, want dit is niet goed. Dus, als jullie voor mij stemmen, stemmen jullie niet voor een manager die betere resultaten belooft…. maar ik beloof echter een algemene verbetering van het skilllevel van onze spelers, zodat niet alleen toekomstigeU21’s terug goede resultaten kunnen voorleggen, maar ook ons NT op een constante toevloed van nieuwe talentjes kan rekenen.

Ik had ook het geluk om in nauw contact te staan met onze huidige NT coach, GM-Revo, van wie ik leerde hoe tactieken te kiezen en het enthousiasme te managen op NT-niveau. Jullie kunnen dan misschien opperen dat ik geen ervaring het op U21 niveau, maar ik heb wel ervaring met het trainen van spelers en ook bij het adviseren hoe spelers te trainen en ik leerde ook hoe enthousiasme te managen, dat sterk verschilt bij een U21/NT als bij het clubniveau.

En ik kan ook rekenen op JoeMaverick, gewezen U21 & NT coach, die me zal bijstaan met tactisch advies. Hij is de beste Belgische manager, zeker wanneer het aankomt op tactieken, iets wat hij keer op keer bewees door meerdere Belgische bekers en BBBL-titels te winnen.

Zoals jullie dus allen kunnen zien, ben ik wel omringd en goed voorbereid voor deze U21 job. Al wat ik nu nog nodig heb is jullie stem zodat ik ons U21 team kan verbeteren en het naar een niveau kan brengen België waard, want nu presteert het slecht op diverse gebieden.

Mogen jullie stemmen voor de beste kandidaat!

Groeten,

Dartreb

This Post:
00
242980.4 in reply to 242980.1
Date: 6/11/2013 3:33:48 AM
Overall Posts Rated:
00
Bonjour à tous! HI every body!!! Goeiedag allemal!!

je me présentes en quelque mots, I present in a few words, ik aanwezig in enkele woorden,

mon nom est monx, je suis dj et ancien joueur de basket à Quaregnon Mons.
my name is monx, I'm a dj and old basket player of Quaregnon Mons
mijn naam is monxy, ik ben een DJ en oude basket player in Quaregnon Mons

Votez pour moi! Vote for me! Vote stemt voor mij.

pour la gagne! For win! voor wint het!

From: rawo89
This Post:
00
242980.5 in reply to 242980.4
Date: 6/11/2013 5:38:39 AM
Piaski Yellow Hornets
II.3
Overall Posts Rated:
3030
Hello
Please vote for me. I have got big experience in this game.
I hope that You won't be disapointed of mine methods of leading NT-U21
Best regards