Ser ut som du lykats bra med dina spelare..
De är ju bara 24 egentligen..
Jag hade kanske fortsatt 2 säsonger till innan jag börjat grina..
Guarden är väl den som ser tråkigast ut egentligen.. å värd minst..
Men om du tror att du ska sälja minst en av dem..
Då skulle jag lägga hela den här säsongen på outside eller inside.. inte hoppa mellan dem...
Väljer du en hel säsong outside.. så kan du sälja guarden åt nån som vill spetsa till det sista..
Framförallt Passing då.. å det är så sexigt med insidespelare med hög passing så det gynnar dina två kvarvarande spelare enormt.
å Har två fina spelare att köra inside på sen nästa säsong å framåt å då kan du börja fuska lite å köra tvåpositionsträning också å få nytta av dem i riktiga matcher..
Aaa nästan säker nu... outside hela den här säsongen..
Kör du inside så har du skapat en konstig insidespelare på 1.85 som har för mycket outsidehål för att hinna bygga en monsterguard.
Kortfattat..
Insideträning=guarden ökar marginellt i värde och dina två andra blir jobbigare att träna mer outside på när de börjar dra högre lön.
Outsideträning= Guarden mer klar.. inga superinsideegenskaper, men bör ge rätt bra betalt för nån som kan träna vidare spelaren på rätt position. De två andra får ännu fetare outside vilket gör de väldigt värdefulla på transfern (lex Tjädermo), alternativt att du själv har två ritkgit feta spelare att putsa vidare på..
Men jag är ju gammal look inside-dyrkare så hoppas nån säger tvärtemot mig... jag lovar att inte dumförklara nån