BuzzerBeater Forums

BB Norge > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
44273.3 in reply to 44273.1
Date: 8/14/2008 8:02:21 AM
Overall Posts Rated:
88
Jeg ønsker å melde min interesse for jobben som landslagstrener for rekruttene.

Mine egne meritter innenfor BB er nylig opprykk til BLNO med Trondheim Tornadoes og satser på å klore meg fast der.

Som trener for rekruttene vil jeg fortsette den gjerningen som Stål Castro har startet med god dialog med trenere og informasjon til alle interesserte. Med den aktiviteten som finnes nå, tror jeg det er nesten lettere å hevde seg med rekruttene enn seniorene og det vil jeg være en del av.

Håper dette er noe dere vil la meg ta del i.

Kingofnewyork

Sometimes I think, sometimes I don't
This Post:
00
44273.4 in reply to 44273.3
Date: 8/15/2008 3:53:57 AM
Grøa Allstars
BLNO
Overall Posts Rated:
9494
Second Team:
Grøa Allstars II
I forbindelse med den åpne stillingen som U-landslagstrener, ønsker jeg herved å melde min interesse. Jeg tror jeg vil være meget godt skikket for et så viktig arbeide som det faktisk er å trene smårollinger.

Jeg har nemlig fantastisk gode holdinger (besøker BB minst 5 ganger om dagen), noe som vil være viktig for unggutta. Jeg har også vært med på oppturer og nedturer (Opprykk til BLNO første sesong med kun 2 tap. Playoff glapp dette året, tross at jeg hadde bedre record enn nesten alle lagene i den andre conferencen). De unge spillerene trenger noen som også har opplevd skyggesiden av idretten, sånn at de lærer hvilke feller de ikke skal gå i selv.

Dersom jeg får den store æren det vil være å trene U-21, vil jeg bruke masse tid og krefter på å få laget inn blant de store, jeg vil dedikere meg til å ikke ta noen kortsiktige gevinster ved å bruke "gamle" spillere, men bygge opp et lag fra grunnen av, med flest mulig 18-åringer som vil få verdifull erfaring/matching i mange år før de blir sendt opp til Steel.

OF.

Message deleted
Message deleted
Message deleted
Message deleted
This Post:
00
44273.9 in reply to 44273.4
Date: 8/15/2008 6:29:47 AM
Overall Posts Rated:
4545
Innspill angående erfaring. Det pågår en diskusjon på global ang U21 og erfaring og det sås tvil om landslagsspill påvirker erfaring i en slik grad at det er verd å ta hensyn til, se bl.a. (44544.3)

...bare så det ikke spores av mht strategi/fokus. Kan påvirke valget :-)

For øvrig flott tale!

This Post:
00
44273.10 in reply to 44273.9
Date: 8/15/2008 9:37:09 AM
Overall Posts Rated:
88
Ifølge BB Charles og BB Mark er det noe ekstra erfaring ved å spille på landslag, men jeg mener det viktigste med U21 lag er at det er flere kamper å vinne for Norge og det kan hjelpe på oppmerksomheten vi får. På U21 er det kanskje viktigere med taktikk enn på landslag da de fleste U21 spillere vil være på noenlunde same nivå.

Med hensyn til spillere tror jeg det viktigste er å ha en god dialog og samarbeid med landslagstrener slik at man kan sammenligne talentene og ikke forsyne seg av hverandres spillere. På sikt bør vi vel i miljøet bli flinke til å tilrettelegge og sammenligne trening slik at våre landslag blir konkurransedyktige, uten å blottlegge oss for mye for hverandre.

Sometimes I think, sometimes I don't
This Post:
00
44273.11 in reply to 44273.1
Date: 8/15/2008 9:44:45 AM
Overall Posts Rated:
00
Denne tråden er kun for å legge inn et ord om seg selv for jobben. Annet snakk her er uaktuellt. Ta det til etterretning. Neste gang er jeg kansje ikke like snill.....
Derfor jeg er litt skarp er at jeg regner med at dere har lest reglene...

Message deleted
Message deleted
Advertisement