Hur som helst är det fortfarande lite av en chansning om man satsar mot bissy, spelar han Topic och Kaljus som guards från start finns det ingen i serien som kan stoppa dem.
Är det inte alltid en chansning mot alla lag? För ibland spelar vissa lag med "b-uppställningar" och ibland med bättre uppställningar.
Visst är det så, skillnaden är bara den att mot bissy kan du dra högvinnsten och förlora iaf.
Med den inställningen kommer Bissy fortsätta åka räkmacka många säsonger framöver. Det jag vill och jag vet att även chespirito förespråkar det. Är att våga vinna mot bättre lag.
Jag håller med dig helt klart, och det var därför jag sa att det var bra skrivet och bollade din post. Tyvärr föredrar jag själv dock i det läget jag är nu att ta 1 säker pinne istället för att med största sannolikhet bli utan seger alls i veckan. Hade jag däremot varit i Telefonplans kläder där man troligen vinner större delen av sina matccher iaf, då hade jag chansat, eller om jag hade ECCs trupp med 9 spelare över 40k. Nu är jag i den situation jag är och många andra i serien också där det inte är värt det. Därför tror jag att räkmackefärden fortsätter ett tag till. Däremot kommer det typ bara vara bissy och möjligen Telefonplan som får räkmacka den här säsongen, förra var det betydligt fler inbjudna.