Ik denk wel dat de Bucks in het oosten het voordeel hebben dat ze eerste gaan worden.
Vervelendste tegenstander eerste ronde lijkt mij Miami voor de top teams. En die worden denk ik 6e en de tweede ronde mogen de Bucks zoals het nu uitziet tegen de winnaar van Cleveland tegen New York, twee teams die voor het eerst zover gaan komen. Dus dat is ook prettig voor de Bucks met hun ervaring.
De Celtics vind ik de grootste uitdagers, zeker ook, omdat ze al wel veel ervaring in de play-offs hebben. Maar ze hebben veel zwaardere weg af te leggen.
In het Westen zie ik eigenlijk een vergelijkbaar scenario ontstaan. Ik verwacht dat Golden State en Phoenix nog 2 en 3 gaan worden. En dan krijg je op plek 4 en 5 ook 2 teams die daar eigenlijk in deze nieuwe samenstelling voor het eerst staan. Al vind ik wel lastig om te voorspellen wat er nu met Memphis gaat gebeuren. Maar ik denk dat Dallas ze niet meer gaat inhalen.
Ik vind trouwens wel verrassend hoe goed de Timberwolves het doen.Die werden toch helemaal gefileerd na de trade voor Gobert en staan nu toch gewoon netjes zesde.
Only in the dark, we succeed!