Itsellä pari lucky fan pelaajaa hoiti ottelun hienosti kotiin, kun oltiin riittävästi panostettu.
Tämän olisit voinut jättää mainitsematta sillä noiden bottien voittamisella ei kauheasti ole elvistelemistä. En minäkään niille ole vielä onnistunut häviämään, vaikka olenkin tällainen alemman tason paskamanageri.
Devils lähti 3 pelaajalla ja parilla huuhaa miehellä ottaan 48min per kaveri oikeastaan.
Näilläkin on vastaavia vastaan joskus pärjätty, mutta ilmeisesti nuo kotihöyryt ovat liikaa. Minulla on tässä sarjassakin ihan tekemistä, joten en voi kaikkia parhaita miehiäni ylipeluuttaa sitävarten, että joku hinuri aikoo höyryillä mua vastaan cupissa, no ilmeisesti sillä on sarjassa vähän helpompaa. No sarjassa pitäisi olla tästä eteenpäin hieman helpompaa siihen nähden mitä on ollut.
Kestävyys pitäis olla hyvää luokkaa jotta tämmöset kaverit jaksaisi tiukan pelin kääntää.
Avausviisikon kestävyyksistä heikoin oli vahva, mitä suosittelisit siksi hyväksi kestävyystasoksi: sensaatiomaista????
Voit varmaan myös näistä mun peluutuksista päätellä, miten kovaa vastusta odotin, ilmeisesti en aikapulan takia skoutannut riittävästi.
No jotkut asiat eivät muutu, olen taas ulkona cupista, no pystyypähän panostelemaan sarjaan kunnolla.