Piste ajatuksista.
Tällaisissa peleissä on varmasti se suurin haaste, että mikäli peli on liian monimutkainen, niin millä saa uusia managereita.. Mutta siis joo, ehdottomasti saisi olla lisää vaihtoehtoja.
Sen verran tietenkin mielestäni tällaisesten pelien pitää olla myös resurssipelejä, että ei määräänsä huonommalla joukkueella saa voittaa. Itse olen myös miettinyt, että myös osittain voisi näitä paikkapuolustuksia ns. vahvistaa. Tarkoitan, että mikäli sinulla on vastassa aina samalla tavalla pelaava joukkue, niin mikäli taktiikat on ihan nappiin, niin siitä pitäisi saada enemmän hyötyä. Ei tietenkään liikaa mutta vähän heikompi joukkue voisi siis voittaa vahvemman, mikäli lukee pelin oikein.. Noh, tällä hetkellä vielä taitaa melkein kaikki huippujoukkueet rymistellä korinalle, joten muutos voi kestää ja pelin luku lienee liian helppoa. Nythän suurimman vaikutuksen taitaa tehdä höyryäminen/kotietu ja ne ovat mielestäni hieman liian ylimitoitetut vs. esim. taktiikan osumiseen... Toisaalta olen kyllä itse sen verran tuore manageri, että uskon vielä pelistä löytyvän aika paljon pelillisiä haasteita mutta yllä kuitenkin omia ajatuksia MuTulla...