Welkom Tarkka,
Er  komt in het  begin heel veel op je  af,en dan is  het  vrij logisch  dat  je  door   de bomen   het  bos niet  meer ziet.
We hebben  dat  allemaal  mee gemaakt.
Je  zegt  dat  je  de  handleiding  een paar  keer  hebt  door gelezen ,heb  je  dit ook  gelezen
(174237.1) De  gebruikers gids?
Hier  staat  heel veel info  in ,waar alles  heel uitgebreid  wordt  verteld,van  tactieken ,trainingen etc,etc.
Je  bent nu  een  paar talenten   aan het trainen ,ik weet  niet  welke  ,maar  verwacht dat je  o.a   de  legende  speler  bedoeld  van  22 jaar,eigenlijk is  deze speler te oud ,spelers trainen  het   snelst als je ze begint te trainen vanaf  de  18 jaar elk  jaar dat   ze ouder  worden  ,neemt  de trainings  snelheid  af.
Ik  verwacht dat  je  nog wel reacties  gaat  krijgen  van managers  die  je  heel  graag  willen  helpen,mocht  fat  niet  gebeuren ,dan wil ik  je  wel  eventueel   op  weg  helpen.
Hetr  seizoen  is  nu  ruim op  de  helft,dus   je  kan  nog  wat  dingen  gaan  doen,zodat wanner   het  volgende  seizoen   van  start  gaat  je  al   wat  nodige  kennis  hebt   van  dit mooie   managers spel..
Veel   succes !!
Last edited by primoss at 11/9/2013 4:07:15 AM