De Lakers zijn in mijn opinie totaal afhankelijk van Lebron. En ik kan mij niet voorstellen dat Lebron, ondanks dat hij nog steeds een van de beste is, ze ver brengt.
Ik denk ook, omdat ze zo afhankelijk zijn van Lebron dat ze veel te gemakkelijk te verdedigen zijn in een play-off serie. Ondanks al het succes van Lebron is hij toch behoorlijk vaak gestopt in de play-offs, zelfs toen hij echt de allerbeste in de league was.
Ja, ik weet dat ze ook Davis hebben, maar voor mijn gevoel is die altijd 1 minuut verwijderd van zijn volgende blessure. Verder heb ik het idee bij Davis altijd dat hij geweldig is, als hij de lone star is, maar als hij samen met Lebron moet spelen heeft hij het naar mijn idee altijd veel moeilijker. Lijkt bijna wel een psychologische blokkade.
De rest van de spelers bij de Lakers, zouden in mijn ogen bij geen enkel play-off team zeker zijn van een grote rol. Natuurlijk heb je altijd teams, waarbij spelers in hun rol, een geweldige bijdrage leveren. En dat zou bij de Lakers ook kunnen gebeuren, maar ik denk buiten de top 2, dat alle teams in de play-offs meer kwaliteit hebben.
Only in the dark, we succeed!