Jag är inte förvånad att du tycker det är ett märkligt påhopp. För du förstår liksom inte..
För att vara så aktiv på forumet som du är, så är du extremt känslig.
Jag tycker du är urtypen för en livsfarlig forumpostare.. skriver en väldig massa, å skriver bra, å det låter bra, men det du skriver stämmer sällan. Å det blir farligt eftersom du kan uppfattas som kunnig. Nu är det här ett väldigt litet forum så risken är väl iofs rätt liten.
Det känns som att jag massvis av gånger har svarat mer utförligt på saker du skrivit, den här gången kommenterade jag det bara kort, och då blev det ett påhopp.
Du har kört offerstilen i flera år istället för att nån gång tänka att det du säger kanske inte stämmer. Jag når inte fram till dig, kan inte undvika dig.. så i frustration körde jag väl med nån sorts härskarteknik eller vad man vill kalla det.. å då drog du på offerkoftan igen å så går det runt, å runt, å runt..
Nu pratade jag om en sak, en vettig diskussion som dök upp, något som saknats, och då hittar du på något påstående som du känner att du måste svara på. Ingen har påstått att man klarar sig på enbart snedtränade spelare.. ingen har påstått att man inte behöver balanserade spelare... jag sa t ex om stora Landslaget att en guard som jag gav exempel på, skulle starta 1/3 av mina matcher.. dvs 2/3 skulle han inte användas. Å jag säger även att det jag skriver är något förenklat.. just för att ytterligare poängtera att det är principen jag vill få fram..
Ändå blir ditt svar
"Tror man inte ska gå till överdrift med enkeltränade spelare dock. Tror man kan vara i behov av en balanserad spelare på vissa positioner också. " Så typiskt en ordbajsare som inte klarar av att läsa eller förstå men som ändå känner att den måste säga något..
Ang spelaren så kanske vi tänkte på samma spelare men vi länkade inte till samma spelare... inte när jag klickar på länkarna iaf.