Ja już znam wyniki :)
Ale najpierw Wasze typowania w kolejności ich otrzymywania:
Mr.President
Big 8:
1. Sotero Maravilla - nie zdobył największej ilości punktów ale rozegrał dobry mecz, zbierał, asystował, blokował...no i 3 na 3 za 3 ;)
2. Maciej Ludwiczak - wysoka skuteczność i również jak wyżej wszechstronny gracz. Więcej spodziewałem się po nim w zbiórkach...
3. Adam Majcherczak - lider pod względem pensji w naszej kofie, no i zdobywca największej ilości punktów dla B8
Great 8:
1. Víctor Creus - najwięcej punktów dla G8, sporo asyst...nie znam się na G8 ;)
2. Libero Di Vincenzo - niby tylko rezerwowy C ale świetny mecz, super skuteczność no i moja ulubiona wszechstronność :)
3. Ireneusz Kacik - również rezerwowy SG ale wydatnie odmienił oblicze G8 pod koniec meczu, dobra skuteczność (również za 3) no i 9 asyst w 19 minut!!!!
al_said
Big8
1. Maciej Ludwiczak- trafiał na niezłym procencie, zebrał co należało zebrać, podał komu należało podać:)
2. Sotero Maravilla - te jego 3;) aha i mam nadzieję, że Turów wreszcie zaspokoję
3. Adam Majcherczak - gdyby grał na SG to bym go dał na pierwszym miejscu ale jak na PG i najwięcej minut w B8 mało efektywny;)
Great8
1. X. X. - niestety nie wiem jak się nazywał nasz trener, ale jego geniusz i rozegranie końcówki zasługuje na 1 miejsce w głosowaniu (a myślałem, że w 22 sekundy można popełnić dowolną ilość fauli:/)
2. Ireneusz Kacik - gdyby grał w 1 5 zamiast jednego Pana z Niemiec, to kto wie kto wie;)
3. Víctor Creus - szkoda, że miał tylko 7 asyst, bo zamiast rzucać na przełamanie za 3 mógł zrobić różnicę asystując.
DaBoss
Great 8
1. V.Craus - swietne zawody,najwiecej punktow w meczu na dodatek 7 asyst...
mysle ze zdecydowany lider WSCHODU.
2. T.Bohborg - sporo waznych ofensywnych zbiorek, odrazu zwrocilem na niego uwage ogladajac nasz mecz gwiazd, ponadto 3/4 trojki i w efekcie 15 punktow grajac z lawki...