BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaaliväittelyt / National Team Debate Thread

Vaaliväittelyt / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
109475.32 in reply to 109475.31
Date: 9/10/2009 1:20:20 PM
Overall Posts Rated:
182182
Nämä vaalit kyllä aika koomiset.:) Ainut mikä tapahtuu on että mj-valmentaja tenttaa U21-valmentajaa että onko varmasti nyt tarpeeksi hyvä tähän hommaan.:) Melkein tekee mieli lähteä itse mukaan keskusteluun ja vastailemaan, mutta yritäån pidätellä nyt..:)

!zazhigai!
This Post:
00
109475.33 in reply to 109475.32
Date: 9/10/2009 1:23:13 PM
Porvoon Jarmo
III.1
Overall Posts Rated:
788788
Nämä vaalit näyttää aivan luovutus voitolta. 25-0 Oldtimerille,mutt pakkohan nämä on läpi käydä.
Taitaa tulla kaikkien aikojen lyhin vaali puu :)

This Post:
00
109475.34 in reply to 109475.33
Date: 9/10/2009 2:08:35 PM
Overall Posts Rated:
2626
Pitäisiköhän alkaa antamaan jotain hieman outoja vastauskai jos se vaikka herättäisi jonkun jostain... Voisin tietysti aloittaa vaikka noista zafmanin kysymyksistä ja laittaa vaikka alkuu, että potenttiaali pitää olla ehdottmasti vähintään MVP, peli-innolla ei ole mitään merkitystä valittaviin pelaajiin, koska he nyt vain ovat niin kovia ja kivoja. TIE game ehdotukset kehiin myös meidän puolelta ja sitten aina täydellä raivolla vaikka Andorraa vastaan kotikentällä. Vakio taktiikoiksi tulen ilman muuta valitsemaan aina kokokentän prässin ja hyökkäyksessä sen, mikäs se nyt olikaan... harvard, oxford vai sittenkin joku muu vaikkapa princeton.

Täytyy myöntää, että en minä nyt ihan tällaisia karkeloita odottanut vaan ajattelin edes jonkun olevan kiinnostunut pestistä tosissaan, itsellä tämä alkaa nyt hieman karata käsistä, mutta hauskaa ainakin tuntuu olevan.

Jatketaan nyt näitä tyhjänpäiväisiä jorinoita täällä kun muita ei saa mukaan

-Oldtimer-

This Post:
00
109475.35 in reply to 109475.34
Date: 9/10/2009 2:11:37 PM
Overall Posts Rated:
182182
lisää, lisää

lainatakseni toisen kysymystä viime vaaleista; onko ihonvärillä merkitystä?

!zazhigai!
This Post:
00
109475.37 in reply to 109475.35
Date: 9/10/2009 2:27:04 PM
Overall Posts Rated:
44
Ei minulla niitä uusia ideita ollut, mutta kyllä silti tosissani pyrin manageriksi.

This Post:
00
109475.38 in reply to 109475.37
Date: 9/10/2009 2:31:56 PM
Porvoon Jarmo
III.1
Overall Posts Rated:
788788
Se on hienoa että löytyy rohkeutta lähteä edes yrittämään,itsellä ei kantti kestä moiseen,toisaalta ei taidotkaan...siis ei lähellekkään.

Mutta jos hommaan lähtee,pitäs olla jonkinmoinen suunnitelma/parannus entiseen jos meinaa vaaleissa menestyä.
Toisaalta kovat puhemiehet kuten "Panu" sai melkoista hässäkkää aikaiseksi,joten jos tosissaan meinaat kilpaan ryhtyä niin nyt rupeis oleen viimeiset hetket alkaa latomaan ässiä tiskiin,muuten tuo Oltimer vie homman 100-0.

This Post:
00
109475.39 in reply to 109475.37
Date: 9/10/2009 2:32:34 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
No aloita vastaamalla vaikka noihin minun kysymyksiini. Katsellaan niitä ideoita sitten myöhemmin. Noilla peruskyssäreillä ainakin itse saan jo jonkinmoisen käsityksen ehdokkaasta. Rohkeasti vaan vastailemaan ja kommentoimaan. EI tää toiminta muuten kehity jos kaikki "luovuttaa" ennen kuin kisa edes ratkeaa.

Ja Oldtimerille: joo, sinun kantasi noihin on tiedossa melkein kaikkiin ja meinasinkin laittaa, että haastajat voisi vastata niihin ensin...

This Post:
00
109475.40 in reply to 109475.34
Date: 9/10/2009 2:36:59 PM
Porvoon Jarmo
III.1
Overall Posts Rated:
788788
Jos ens vaaleissa on yhtä hiljaista,niin lähden aivan varmasti mukaan ja paukutan henkseleitä oikein urakalla....ja sit sormet ristiin ettei kukaan toope minua äänestäisi :)

Onhan toi oikeasti aika vaikeaa lähteä haastamaan manageria joka tuntee jengin läpi kotaisin ja ollut rakentamassa sitä tuon näköiseksi kun se nyt on,eikä asiaa paljon helpota viime kauden loistava menestyskään.

Joten luultavasti ainakin vielä nyt saat/joudut hommaa viemään eteenpäin ja ainakaan minun mielestä se ei oo ollenkaan huono juttu.

From: ietu

This Post:
00
109475.41 in reply to 109475.39
Date: 9/10/2009 2:48:27 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
joo ja siis eikös tämä ole sellainen hyvä paikka antaa itsestään järkevän "pelaajan" kuva, esimerkiksi minä itse muistan juuri panunkin sen takia että hän esitti värikkäitä kommentteja ja olen huomannut että häntä kaivataan takaisin tänne, juuri tällainen tilanne olisi sopiva paikka mainostaa itseään jo tulevaa varten, sen kauden parin jälkeen voi olla jo hyvät mahdollisuudet kalastella ääniä jos vaikka Oldi lähtisi eläkkeelle elämäntyöstään, kuitenkin voisin katsoa että Oldi voitaisiin ristiä pikkuhiljaa jo Sir Oldtimeriksi, kun hän on tehnyt sen jonka jokainen meistä haluaisi tehdä, johdattanut suomen kunniaan

Mutta kuten jo hieman epäsuorasti laukaisin, nyt olisi todella hyvä aika laittaa päättävälle komitealle itsestään kiiltävä kuva arkistoon, ei NaiCou sekä Oldtimer ja Zafman ole saaneet itseään maajoukkueen peräsimeen pelkästään yhden kauden vaaleista, he ovat antaneet itsestään pätevän kuvan(vaikka NaiCou ja Oldi ovat alkuperäiset valmentajat) vaalikeskusteluissa ja sitä kautta ruokkineet sekä tulevan kauden valintaansa.

From: oldtimer

To: ietu
This Post:
00
109475.42 in reply to 109475.41
Date: 9/10/2009 3:13:39 PM
Overall Posts Rated:
2626
Aika hyvät kommentit, olen itsekin hieman odottanut, että jos joku todella potenttiaalinen ehdokas ilmaantuisi jostain niin voisin vaikka harkita jo siirtymistä sivuun takana kun kuitenkin on jo 2 kautta maajoukkueen peräsimessä ja 4 kautta U21-joukueen mukana. Nyt olisi hyvä mahdollisuus ottaa kuvioihin mukaan, joku fiksu kaveri jolla olisi halua kehittyä ja ottaa kunnolla kantaa tulevaisuudessa.
Jo nyt mukana olo ja omien näkemysten esittäminen antaisi hyvän kuvan ja mahdollisuudet siten seuraavalla kerralla olisi ilman muuta korkeammat, kun fiksut ja toisinaan jopa kärkevät kommentit olisivat jääneet muistiin.
Jos omat perusteluni ja valinnan pohjalla ovat aina samat kokemus, pelaajien tuntemus jne. niin eihän sitä mahdollisuuta uusille yrittäjille tule missään vaiheessa niin kauan kuin henki vielä pihisee ja sormet vääntyvät näppikselle täällä päässä.

Ai niin, kiitos jo tuosta ehdotuksesta aatelointiin, hieman tulee jo mieleen että alan olla jonkin asteinen instituutio ja se ei välttämättä kuitenkaan ole ollut tavoitteena.

Tuli tässä taas mieleen, että aika pieni on tämä piiri joka täällä ajatuksiaan tuo julki, taitaa kahden käden sormet riittää näihin aktiivisiin ajatustensa julkituojiin. Mitenkäs saataisiin hieman enemmän virtaa myös näille foorumeille. Itse ainakin harrastan aina välillä hieman provosoivaa tapaa, jotta saisi edes jonkiun hereille ja kommentoimaan. No mahtaisikohan se kohta olla vanhuksen aika mennä peiton alle ja jättää taas tämä palsta hetkeksi rauhaan...

No ajatus karkasi sekä eksyin hieman aiheesta joten poistun takavasemmalle.

-Oldtimer-

Advertisement