BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
237223.33 in reply to 237223.32
Date: 3/7/2013 6:40:45 AM
Overall Posts Rated:
144144
Ik denk het niet.. een NT coach krijgt altijd hulp van buiten af, maar als er 2 "leiders" zijn, gaat dit altijd ten koste van het grote beeld

This Post:
00
237223.34 in reply to 237223.32
Date: 3/7/2013 8:59:42 AM
Overall Posts Rated:
408408
Nee dat gaat niet werken,krijg je 2 kapiteins op een schip kan nooit goed gaan:)
Nu we 2 kandidaten hebben is het voor mij lastig om een keuze te maken,want ik denk dat beide genoeg in zich hebben om de job te doen,dus ik blijf dit topic met argusogen volgen,en dan zal ik een beslissing nemen,en wie weet krijgen we nog 1 kandidaat erbij,al verwacht ik dat dit niet zal gebeuren.Ik heb op dit moment wel een keuze gemaakt,maar dit is nog zeker geen defenitieve beslissing.

Last edited by primoss at 3/7/2013 9:01:53 AM

This Post:
00
237223.36 in reply to 237223.35
Date: 3/7/2013 9:47:26 AM
Overall Posts Rated:
408408
Ach weet je ,het is en blijft heel moeilijk omdat eigenlijk en ook terecht degene die gaat winnen op dezelfde voet doorgaat.We zijn inmiddels weer wat seizoentjes bezig met het project,en daar wordt uiteraard op verder geborduurt.
Dus in principe zullen er geen hele spectaculaire dingen gaan gebeuren.
Ruaidri heeft ook aangegeven dat hij niet geheel tevreden was met het behaalde resultaat,wat mij doet twijfelen is eigenlijk een wedstrijd die we vorig seizoen hebben ,weet ff de tegenstander niet meer,dacht een Afrikaans land,maar in ieder geval de BC koos voor tie en we verloren ook onterecht de wedstrijd,wat eigenlijk niemand had verwacht.Ik heb ook zoiets dat Ru eigenlijk ook het karwei moet afmaken,omdat nu de spelers een beetje zover zijn dat nu de vruchten ervan kunnen worden geplukt,want hij is deze job begonnen net toen we met het project zijn begonnen.
En Kale is denk ook een zeer geschikte kandidaat,die ook goed weet hoe het spelletje moet worden gespeeld.Dus ik heb eigenlijk verder geen vragen,omdat heel duidelijk is dat beide managers op de ingeslagen weg voortgaan.
En daardoor is het voor mij een hele moeilijke keuze..:)

Last edited by primoss at 3/7/2013 10:00:51 AM

This Post:
00
237223.37 in reply to 237223.36
Date: 3/7/2013 10:15:05 AM
Overall Posts Rated:
284284
Volgens mij zijn er best wat managers die wel interesse hebben in het NT, ook alles lezen, maar niet reageren op previews/reviews..

Persoonlijk las ik in feite altijd de berichten van de bonscoaches. Trainde ik de spelers zo goed mogelijk in de hoop dat ons NT het nog net iets beter daar door kon doen. Maar reageren ook niet altijd.. Ik begrijp best waarom sommige managers minder reageren. O.a. door het punt wat al aangehaald is; gebrek aan inside kennis.. Maar dit wil nog niet zeggen dat er geen publiek is!

Ik hoop dan ook dat de nieuwe bondschoaches kunnen aangeven of ze onderstaand mee willen nemen in het opstellen van hun eigen taakomschrijving.

"Ondanks weinig tot geen feedback, zal ik het NT levend houden op het openbare forum. Al is het alleen al om de managers te belonen die seizoenen lang er alles aan doen om de spelers top te krijgen, vaak ten nadele van eigen teamprestaties. Ik begrijp dat er genoeg managers zijn die hopen dat het goed gaat met het NT en hier ook graag iets over lezen, maar te lui zijn om te reageren"

of, nog daadkrachtiger:

"Ik heb schijt aan gebrek aan feedback"

:)

Last edited by Maupster at 3/7/2013 10:16:20 AM

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
From: Tesse

This Post:
00
237223.38 in reply to 237223.37
Date: 3/7/2013 10:31:55 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
531531
Second Team:
The Milk
haha.

Eigenlijk wel waar. Ik lees ondanks dat ik niet reageer toch altijd alle stukjes over het NT en U21.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
237223.40 in reply to 237223.38
Date: 3/7/2013 10:53:35 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Als U-21 coach laat ik altijd na om de skills van spelers openbaar te maken, simpelweg omdat je managers daarmee voor de borst kan stoten. Wel heb ik heel vaak aangegeven waarom ik precies voor een bepaalde tactiek koos, zoals vorig seizoen veelvuldig voor de LP ipv LI, vanwege het verschil in passing en driving. Het is een samenspel tussen BC en managers imo op het forum. Als je vaak wat post en er komt geen reactie oid, dan gaat de lol er ook wel wat af. De managers die reageren hebben eigenlijk bijna allemaal toegang tot Oranje Boven. Het afgelopen seizoen heb ik bijna constant lange stukjes geschreven, na verloop van tijd vroeg ik mij ook af wie die dingen eigenlijk las? Niet dat ik hoop dat de BC balletjes ontvangt, maar het werkt 2 kanten op. Het is aan de community om te bepalen in hoeverre feedback noodzakelijk is op het openbare gedeelte. Het lijkt er echter wel op, dat bijna alle belangstelling van managers (uitzonderingen daargelaten!) gebaseerd is op hun eigen speler, als de eigen speler maar speelt, dan is het resultaat niet belangrijk.

In dezen dus geen verwijt over de communicatie t.o.v. Ruaidri mijnerzijds.

This Post:
00
237223.41 in reply to 237223.40
Date: 3/7/2013 12:36:34 PM
Overall Posts Rated:
506506
Naa, er zijn toch wel een goed aantal op het forum actieve Nederlandse managers binnen de NL community die niet in Oranje Boven aanwezig zijn zoals een Dr.J, jeroendebar etc etc. Je hebt een stuk kleiner bereik bij Oranje Boven. Dat is goed voor tactisch inhoudelijke discussies denk ik, omdat je die niet openbaar wilt hebben. Maar voor de beleving rondom wedstrijden is het NL forum een stuk beter denk ik. Van mij hoeft dat heus niet elke week te zijn als je denkt dat er te weinig gelezen/gereageerd wordt, maar een paar keer per seizoen kan zo maar dat seedje planten ;)

From: Ruaidri
This Post:
22
237223.42 in reply to 237223.41
Date: 3/7/2013 2:24:11 PM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Ik begrijp nu dat er duidelijk behoefte is aan meer feedback over ons nationale team.

Ik zal als ik bondscoach wordt, elke week enkele regels in het openbare forum schrijven over hoe ik de wedstrijd heb beleefd.
Het is zoals Kalebam en 3point-king eigenlijk aangaven als je geen feedback krijgt, denk je, waarom schrijf ik het eigenlijk.

Only in the dark, we succeed!
Advertisement