Mielestäni hene taas kehittelee täällä suurta draamaa, jos kyseinen mies saa puoli kautta sisätreeniä niin eikös siitä tule sitten se sisä sf? tästä on ollut ennemminkin puhetta että alle 22- vuotiaat on junnumanagerin käytössä ja siitä eteenpäin miesten, joten miksi nyt hypitään minun nenille tässä? Tuskin itse olet enää tuon 6-8 kauden päästä maajoukkueen peräsimessä, sanoisin että se jos mkä on epätodennäköistä. Ja onhan sinulla noita SFprojekteja enemmän ja vähemmän, hollander, hallman, ketäs muita? Tällä hetkellä u21 joukkueessa on tasan yksi jota voidaan kunnolla peluuttaa sf paikalla.
Tai hei!! Uusi idea! Alkakaa kaikki suomen managerit treenaamaan niitä suomalaisia junnuja niin ei tällaista synny. Jos tulee sellane laatupelaaja potentiaalin kaveri ja ette ole treenaamassa sitä niin samantien myyntiin. Se on turhaa tuossa u21 puuhassa odotella siihen että puolessavälin kautta laitetaan se huippudrafti ilman treeniä 2-3 miljoonan hinnalla myyntiin, jolloin sitä ei aivan varmasti kukaan osta.
Tässä mistään draamasta ole kyse, tässä on nyt kyse siitä, kumpi joukkue on meidän "edustusjoukkue" eli kumman etua ensisijaisesti ajatellaan. Aikanaan kun olin ehdolla U21-vaaleissa, oli teemanani juurikin maajoukkueen auttaminen, ja olisin U21-joukkueen menestyksen uhrannut maajoukkuetta ajatellen, joten ei ole lienee vaikea arvailla kumpi joukkue omasta mielestäni on se edustusjoukkue. Ja U21-tiimissä tää kaveri kerkeis palloilla sen yhden kauden, maajoukkueessa taasen ura voisi olla pitkäkin. Niinku sanottua, omistajahan sen ratkaisunsa sitten tekee, kumpaa joukkuetta silmällä pitäen tätä kaveria jatkossa treenataan. Ja vaikka en olekkaan todennäköisesti 6 tai 8 kauden jälkeen enää MJ:n puikoissa, ei se tarkoita sitä että sen aikaisen joukkueen etua ei voisi ajatella jo nyt, vai? Ja tossahan jo ne melkein kaikki SF-projektit tulikin mainittua, joten ei niitä nyt liikaa ole?
Ja mitä tohon silmille hyppimiseen tulee, niin tämähän on näitä ennenkin ollut näin -juttuja. Jos kaveri tulee treenipuuhun kyselemään treenausohjeita, ja sinä et ole niitä tälle ennenkään jakanut, ni miksi ihmeessä sun pitäis olla ainut kuka hänelle saa niitä treeniohjeita antaa? Se olis eri juttu, jos olisit "löytänyt" tän jo aiemmin ja ohjeistanut jo U21-joukkueen tarpeisiin sopivaa treeniä, mutta kun näin ei tässä tapauksessa ole.