no, tällä hetkellä u21 tiimissä on sen verran paska taso noissa senttereissä että mitä luultavammin tuo on siellä ringissä mukana, kun tällä hetkellä on sen verran tasaista tuolla, jotain 12-12-12 äijiä löytyy muutama, mutta tuosta parempia saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. eipä tuohon tarvittas ku +2 jokaseen taitoon nii se olis avauksessa mukana.
Edit: Nii ja piti tosiaan vielä lisätä, että ei ietu (eikä kukaan muukaan) voi luvata 100-varmaa U21 paikkaa vaikka treenais omistaja kaverille mitä
ja milloin olen luvannut että varma paikka tulee jos mies pysyy tuollaisena? en ainakaan omasta mielestä ole, vaan olen jos oikein muistan niin laittanut että jos kaveri saa sisätreeniä niin silloin on varma paikka ringissä mukana.
Mutta. nähtäväksi jää mitä omistaja treenaa miehelle ja meidän on tyydyttävä siihen. Toki itse toivon että tulisi niitä sisätaitoja, koska mies kuuluu vielä minun "alaisuuteen" mutta oli toi Junior31 kommentti minun mielestäni tähän astisista treeniohjeista melkeinpä paras.
Last edited by ietu at 3/18/2011 2:42:16 PM