Ik ben benieuwd of Hero en pncm nog de moeite nemen om wat te melden
Vooral van Hero had ik inderdaad wel wat verwacht. Hopelijk komt zijn speech nog! Ik ben benieuwd
@Beide kandidaten: Als jullie terugkijken op de perioden dat Arsjitekt NT coach is geweest. Wat vinden jullie zijn sterke punten en hebben jullie eventueel verbeterpunten?
Dit staat dus los van hoe jullie het zouden doen, maar ik ben benieuwd hoe jullie tegen Arsjitekt zijn periode aankijken. Ik heb namelijk wel wat sterke- en verbeterpunten in mijn hoofd, maar ben benieuwd hoe jullie die zien. Misschien komen ze wel overeen met de punten die ik in mijn hoofd heb ;-)
Hoe willen jullie de fora en scoutinglijsten gaan gebruiken? Op dezelfde manier als dat ze nu worden gebruikt? Wil je voor iedere wedstrijd een voorbeschouwing plaatsen? Of op z'n minst de opstelling met de rest van Nederland delen? Of het Oranje Boven forum gebruiken? Zo ja, voor iedere wedstrijd een nieuw topic aanmaken, of alles in een verzameltopic?
Vooral de laatste vragen zijn geen spel-technische vragen, maar wel vragen die ik als trouwe volgeling van het NT zeker belangrijk vind.
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.