Men så bizarrt! Jag noterade inte ens skadan innan nu när jag kollade reprisen...
Han blev alltså skadad med 30 sek kvar, när vi foulade för att komma upp i lagfoul? Fy fan så tragiskt, men ingen såg vad som hände innan han låg där i vuxenkuvös på presskonferensen!
Klart vi kunde ha kastat över bollen till er så som vi gjorde resten av matchen, men tydligen var det någon i laget som kom på att det vore bättre att förlora snyggt. Vi försökte hela tiden foula Riccioni som är kass på straffkast, men det struntade domaren i och då råkade Säfvén komma ivägen, mycket olyckssaligt.
Frågan är ju faktiskt vad Säfvén ens gjorde på planen i det läget? Uppe 15 med minuten kvar. Du får prata med coachen om hur han disponerar arbetsbördan för nationens guldklimp.
Kanske vore det allra bäst om vi managers får bättre inflytande i hur coacherna coachar laget, så att du kan dra ur Säfén nästa gång det blir tag-game och jag kan få foula Riccioni om jag vill? Eller så kan alla dina viktiga landslagsspelare vila när vi möts nästa gång?
Last edited by LA-Foetus at 1/14/2018 2:53:31 AM