Eikö Suomessa kukaan ole nähnyt tällaista? Aina jos laitetaan aloittajaksi tosi heikko pelaaja ja vaihtoon tosi kova pelaaja, laitetaan heti pelin alussa kovempi mies kehiin. Ainoa tapa vältää sellainen tilanne on laittaa kovis ainoastaan reserv paikalle. Silloin hän saa ainakin ne 12 minuttia. Ihme asioita on montakin. Ymmärrettava on syy miksi Sirkeinen sai 48 minuttia. Miksi vaihdettiin Grozdanovski sisään 8 minuttin jälkeen on ihmejuttu. Garbage time: Vuoriharju ja Grozdanovski penkilla, syy starting lineup. Sztorc/Leprini yhden vaihtopaikan otti Askolin. Kysymysmerkki Enikeev kohdalla on, miksi hän ei mennyt kentälle Tabetin tai Leprinin sijalle.
Itse olen käyttänyt "Taulukon mukaan 4. neljännekseen asti" aika montakin kertaa. PL pelit on kaikki menty silla. Myos cup peleissa ja ystävyysotteluissa on sitä käytetty. Toisaalta en ole koskaan laittanut pelamaan tosi heikkoja jätkia IV divarin jälkeen, jossa ensimmäistä kertaa alotuisvitosta peli itse vaihtoi. Oon mä vähän erilainen kaveri siinäkin mielessä, että taulukon mukaan mennään ainoastaan, kun Võsu tarvitsee treeniminutteja. Muuten vaan miehet paikoille ja let coach deside:)