BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND21] - Grècia

[AND21] - Grècia

Set priority
Show messages by
This Post:
00
161209.36 in reply to 161209.35
Date: 10/25/2010 5:13:30 AM
Overall Posts Rated:
3838
Bé, aplaudeixo gairebé tot el que has dit, i tant.

Però respecte que la U21 no té perque ser un viver per l'absoluta hi estic en contra... clar que ho ha de ser, i jugadors amb potnecial limitat sobren. De fet, en els discursos de'n Marot es basava en això, en clamar amunt i avall que no són victories el que esperem sinó un creixement dels jugadors i la comunitat. Això és el que aplaudeixo i això és el q no he vist de moment amb la política de convocatoria inicial.

I sento ser dur, però l'excusa de convocatories limitades no em serveix. Hi ha 18 espais i només se n'han ocupat 8, amb 2 jugadors de bulto.


Per començar crec que les dues frases subratllades xoquen una mica entre si, ja que mica en mica aniran entrant jugadors nous que compleixin el criteri de creixement i compromís. Si et fixes en les convocatòries de les grans seleccions, també tenen 8/9 jugadors. Xq?? Per poder tenir marge de maniobra per convocar, ja que el problema és que no es pot anar convocant o desconvocant sempre que vulguis, et baixa força l'esperit. Suposo que el que es preten es tenir una convocatòria amb jugadors de managers compromesos. No et serveix de res tenir 15 jugadors convocats si 7 estan en regular o inepte de forma o no entrenen al nivell adequat.

El treball de creixement dels jugadors s'està fent, hi ha un excel amb tots els jugadors i habilitats. Han contactat amb tots els mànagers per interessar-se pels jugadors i aconsellar entrenaments. Per contra, pel poc que sé, la resposta no es gaire positiva per part d'alguns managers. Si volem afiançar i fer creixer la selecció hem de remar tots en la mateixa direcció, i més en una comunitat petita com la nostra.

I per últim, torno a insistir en una cosa. Es porta 1 partit d'aquest europeu, un europeu que ha de servir de creixement i no per guanyar partits. Crec que hem de tenir una mica de paciència entre tots i al final del mandat valorar la feina de'n Marot.


This Post:
00
161209.37 in reply to 161209.36
Date: 10/25/2010 7:51:00 AM
Overall Posts Rated:
1111
Com diguis, pero de moment es jugarà el paritt amb 9 jugdors ;)

From: nuriba

This Post:
00
161209.38 in reply to 161209.37
Date: 10/25/2010 9:13:42 AM
Overall Posts Rated:
4545
Com diguis, pero de moment es jugarà el paritt amb 9 jugdors ;)

i???

Quin problema hi ha? Explica'm-ho perque no entenc la diferència d'anar amb 9 ó 10 jugadors a un partit (aventatges, desventatges?), i menys si els que poden completar la convocatòria no estan en forma o els seus mànagers no s'han compromés a entrenar aquests jugadors...

Com ja he dit, sóc nova i m'aniria bé una explicació d'això.
Gràcies Cagallo ;)

PD: Collons quin centre comercial ens han fotut a Meritxell, no? ;)

Last edited by nuriba at 10/25/2010 9:14:56 AM

From: Peskue

This Post:
00
161209.39 in reply to 161209.35
Date: 10/25/2010 4:21:01 PM
Overall Posts Rated:
1111
Bé, aplaudeixo gairebé tot el que has dit, i tant.

Però respecte que la U21 no té perque ser un viver per l'absoluta hi estic en contra... clar que ho ha de ser, i jugadors amb potnecial limitat sobren. De fet, en els discursos de'n Marot es basava en això, en clamar amunt i avall que no són victories el que esperem sinó un creixement dels jugadors i la comunitat. Això és el que aplaudeixo i això és el q no he vist de moment amb la política de convocatoria inicial.

I sento ser dur, però l'excusa de convocatories limitades no em serveix. Hi ha 18 espais i només se n'han ocupat 8, amb 2 jugadors de bulto.


Això és el que tots voldriem però no depén del Marot sino dels altres mànagers, que són els que entrenen als jugadors, al cap i a la fi. Que juguin a la selecció no els farà entrenar més minuts, ni millorar la forma ni res de res. Bé, és possible que pugin un xic d'eperiència (raó de més per a que vagin més jugadors convocats), però tampoc penso que sigui determinant a curt plaç.

From: nuriba

This Post:
11
161209.40 in reply to 161209.39
Date: 10/25/2010 5:56:03 PM
Overall Posts Rated:
4545
Molta visita però no m'has contestat :( (161209.38)

Vull aprendre, hi ha coses que no entenc!