Jos se pr-päällikkö itsensä pois maksaa niin kyllähän siinä sen otteluihin saatavan bonuksen voittaa ja kyllähän siitä varmasti jonkun pennin maksaisikin. Hirveästi en vain ole löytänyt dataa, että kannattaako pitää.
Itsellä viime kauteen asti oli 4 tason pr päällikkö, koska satuin löytämään noin 3k palkalla olevan 4 tasoisen vajaa 10 kautta sitten. Sain toki maksaa aikanaan aika paljon, mutta säästöä tuli silti toimi joukkueessa 10 kautta ja heivasin viime kaudella takaisin 3 tasoiseen.
Tarkkaa dataa ei ole, mutta eka fiilis itsellä on, että alle 10k palkkaa nostava 3-tasoinen on hiukan tuottava (lisäyleisötulot kattaa menot), mutta 4-tasoinen 15k palkalla alkaa olemaan jo siinä rajoilla, että kannattaako pitää. Toki areenan rakenne vaikuttaa myös (pitä paikkoja on ja kuinka paljon). Ja itse käyttänyt aina erikoisominaisuutta, joka antaa noin 1% edun kotona tai vieraissa arvosanoihin.
Itse olen tutkinut BB:n ominaisuuksia jo alkukausilta lähtien ja innostuin uudestaan, kun tuli ostettua supporter. Viime kaudella tuli yksityisliigassa tutkittua kuntojen alatasojen vaikutusta arvosanoihin (tuli pelattua lähes samalla miehistöllä monet ottelut, DMI:n perusteella voi tietää kunnon alatasot), tällä kaudella peli-innon laskukaava sekä arvosanojen etukäteen laskemisen parantaminen on tutkimuslistalla. Eli jos kiinnostaa jokin asia, niin voin yrittää vastailla kysymyksiin. Vaikka saankin ehkä pientä taktista etua selvitetyistä asioista, niin ilomielin jaan tietoa myös muille
.