BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Non BB - NBA 1

Non BB - NBA 1

Set priority
Show messages by
This Post:
00
288271.361 in reply to 288271.360
Date: 1/25/2024 4:51:31 AM
Overall Posts Rated:
1010
Dat is nog niet zo duidelijk volgens mij, maar ik denk dat de slechte defense een mogelijke reden is geweest. Was natuurlijk ook een onervaren coach en de Bucks zitten nou eenmaal in een championship or bust modus.

This Post:
00
288271.362 in reply to 288271.361
Date: 1/25/2024 2:10:32 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik denk dat het wel een goede keuze is om Griffin te laten gaan, want de defense paste niet bij het personeel. De keuze voor Rivers is meh... maar welke goede opties waren er verder? Nurse natuurlijk voor het seizoen, maar dat schip is de haven uit.

Wat de Bucks misschien wel wat verder zou helpen is Giannis meer als roll-man laten spelen en minder die geforceerde iso drives. Hij is daar dit seizoen wat minder dominant in dan voorheen. En hopelijk is dat dan ook het einde van die 300 vrije worpen die per stuk een minuut duren. Als fan van de NBA vind ik dat echt storend. En het meest irritante is dat andere spelers wel afgefloten worden als het langer dan 8 seconden duurt, terwijl Giannis een kop koffie kan drinken per vrije worp. Niets ten nadele van zijn kwaliteit, hij blijft een top-5 speler, maar als hij veel vrije worpen krijgt duurt een wedstrijd een half uur langer.

Message deleted