BuzzerBeater Forums

Apua - Suomi > Harjoittelu

Harjoittelu

Set priority
Show messages by
From: kbasket

To: ietu
This Post:
00
33085.362 in reply to 33085.361
Date: 6/4/2011 1:10:30 PM
PaaPoo
SM-Koris
Overall Posts Rated:
406406
No sen verran vielä, että hyppyheittoa ei kaiketi pysty treenaan yhelle/matsi? Eli mites kun aattelin, et ottaisin sit nyt hänelle ulkohyökkäystä jonnin verran, vai onko se huono?
Mieluiten pysyisin noissa suht hyökkäävissä takuritreeneis muutaman tason, kun ostanut vähän semmosia tohon treeniin rinnalle.. Niin ja mites mä pystyn varmistaan sen 48min, kun nyt jo yritin eli otin SG:n vaihtomiehet pois kokonaan ja laitoin, et vaihdot taulukon mukaan? Nää on varmaan tosi turhauttavia kysymyksiä teille vastata ja vois kait ne jostain itekkin selvittää mut peruslaiska kun oon... Niin ja nyt kun heitettiin ilmoille, että mahkut jopa nuortenMJ-äijäksi, niin en todellakaan halua ryssiä treeniä..

Ietun ohjeiden mukaan siis oon täl hetkel muuten toimimassa mut otan pakkia vähän myöhemmin. Itelle ainakin heräs vähän epäilys noihin sisätaitoihin, kun pituutta ei kuitenkaan kaverilla oo.. Hmm.. Vai ymmärsinkös mä nyt taas jotain ihan päin "sitä".. Noh, pitää lukasta noi ohjeet viel uudemman kerran.

Kiitos edelleen kaikista vastauksistanne ja toivon mukaan kärsivällisyytenne jatkuu.. ;)

Last edited by kbasket at 6/4/2011 1:12:08 PM

From: zafman

This Post:
00
33085.363 in reply to 33085.362
Date: 6/4/2011 1:39:36 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
No sen verran vielä, että hyppyheittoa ei kaiketi pysty treenaan yhelle/matsi? Eli mites kun aattelin, et ottaisin sit nyt hänelle ulkohyökkäystä jonnin verran, vai onko se huono?

Perusteet tehokkaimpaan treenitapaan eli yhden paikan treeniin:
- enintään 9 pelaajaa kokoonpanoon
- treenattava pelaa kyseisessä treenipaikassa aloittavana, varamiehenä ja reservinä
- vaihdot täysin taulukon mukaan

Tuo on se kaava millä itse hoidan yhden paikan treeniä ja melko menestyksekäästi. Tietenkään tuo ei takaa että mies saa sen täyden 48min yhdestä pelistä, mutta tuolla on parhain edellytys siihen.

Varmaan mielipiteitä on monta mitä pelaajastasi saisi tehtyä, itse en välttämättä lähtisi sitten säätämään sisätaitojen treenaamisen kanssa jos sinulla on jo joku jolle ottaa takataitotreeniä. Lähtisin silloin rakentamaan sekä pg että sg tontin pelaajaa miehestä.

From: ietu

This Post:
00
33085.364 in reply to 33085.363
Date: 6/4/2011 2:10:29 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Varmaan mielipiteitä on monta mitä pelaajastasi saisi tehtyä, itse en välttämättä lähtisi sitten säätämään sisätaitojen treenaamisen kanssa jos sinulla on jo joku jolle ottaa takataitotreeniä. Lähtisin silloin rakentamaan sekä pg että sg tontin pelaajaa miehestä

Juu no ei tosiaan kannata sitten lähteä säätämään noiden kanssa, jos on jo ostettu muita äijiä treeniin. ja toki noi pg/sg äijän tosta sais heleposti, kun noinkin hyvillä taidoilla menee

Mieluiten pysyisin noissa suht hyökkäävissä takuritreeneis muutaman tason, kun ostanut vähän semmosia tohon treeniin rinnalle.

hyppyheitto sekä 1vs1 treenit on kahden paikan tai useamman treenattavia ja kaukoheitto, ulkopakki, syöttämistä voi treenata ainakin yhdellä paikalla.

jos haluat ottaa tuota heittoreeniä niin kannattaisi ehkä silloin alottaa tuolla ulkohyökkäyksellä, kun se on vain välttävä, ehkä kannattaisi yrittää se taso tai kaksi jopa ottaa, jonka jälkeen hyppyheitto reeniä ehkä. Toki sinä itse päätät että millaisen pelaajan teet, me muut vain laitamme lusikkaa soppaan ja yritämme saada pelaajastasi mahdollisimman hyvän =)

Ja sen verran että jos mies saa yhden paikan treeniä, aivan sama että millaista niin hän tulee aika varmasti olemaan mukana u21 tiimin kuvioissa.

Last edited by ietu at 6/4/2011 2:12:29 PM

This Post:
00
33085.365 in reply to 33085.364
Date: 6/4/2011 2:37:25 PM
PaaPoo
SM-Koris
Overall Posts Rated:
406406
Juu, itsellähän ei tietämystä hirveesti viel BB:sta oo, et siksihän tässä kysellään. Ehkäpä MJ-valkku ottaa yhteyttä jossain vaiheessa ja pyytää jotain treenaan... Niin ja ei ne muut treenattavat kovinkaan kaksisia oo, et en mä niiden takia mistään luovu. Enemmän siis toivon, etten tämän helmen uraa tule pilaamaan..

Ton peluutuksen löysinkin toiselta palstalta mut kiitokset siitäkin..

Kysyn nyt vielä varmuuden vuoksi, että ulkohyökkäys on ok, vai olisiko parempi vaihtoehto kuitenkin hyppyheitto/sisähyökkäys? Puolustusta otan sitten parin tason jälkeen ja tuun tänne kyseleen lisää.. ;)

This Post:
00
33085.366 in reply to 33085.365
Date: 6/4/2011 2:40:20 PM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
no se taas riippuu täysin siitä että mitä olet miehestä tekemässä

This Post:
00
33085.367 in reply to 33085.366
Date: 6/4/2011 3:03:50 PM
PaaPoo
SM-Koris
Overall Posts Rated:
406406
Noh, siis sano vaan kerran vielä ihan suoraa mitä kaverille teen(mikä olis sun mielestä parasta), muilla pelaajilla ei siis väliä. Heh.. Oot tainnut jo muutaman kerran rautalangasta vääntää mutta tyhmä kun saapas oon... Maksimi(eli yhden paikan)treeni mun kaiketi kannattaa antaa aina, vai..?

Kiitinkös mä jo kärsivällisyydestä... ;)

This Post:
00
33085.368 in reply to 33085.367
Date: 6/4/2011 4:21:26 PM
Taikasuon Tattivatit
III.7
Overall Posts Rated:
777777
Mun mielestä kannattaa ainakin 1-2 pykälää nostaa sisäheittoja, niin tulevaisuudessa pelaaja sopii paremmin sekä ulko- että sisäfocushyökkäykseen. :)

This Post:
00
33085.370 in reply to 33085.367
Date: 6/5/2011 6:03:26 AM
Overall Posts Rated:
376376
Jos kaveri saa yhden paikan treeniä, niin melkein sama on mitä otat ekan kauden niin ei se treeni mee hukkaan. Kunhan et vaan reenaa mitään kestävyyttä, vapareita tai torjuntaa. Mutta sun talouden kannalta ei kannata reenata 7 taitoa hyppyheittoa alkuun putkeen, vaan enemmänkin pitää kaikki taidot näin aluksi tasaisina. Palkkakulut pysyvät näin kohtuullisina, kun on monipuolinen eikä vaan yhden taidon omaava.

This Post:
11
33085.371 in reply to 33085.370
Date: 6/10/2011 4:59:13 AM
Kaksi Tornia
II.2
Overall Posts Rated:
386386
Viime aikoina ei ole oikein mikään sujunut. Sen takia täytyykin hehkuttaa näitä pelin pieniä iloja. Karri pojalle treeni maistuu, kun otti neljä tasonnostoa treenipäivityksessä. Ei ihan joka viikkoista kuitenkaan tällaiset nostot.

Karri Harjula ↑nosti↑ taitoa Hyppyheitto tasosta vaikuttava tasoon mahtava .
Karri Harjula ↑nosti↑ taitoa Pallonkäsittely tasosta heikko tasoon välttävä .
Karri Harjula ↑nosti↑ taitoa Kuljettaminen tasosta vahva tasoon pätevä .
Karri Harjula ↑nosti↑ taitoa Lähiheitot tasosta uskomaton tasoon ällistyttävä .

This Post:
00
33085.372 in reply to 33085.371
Date: 6/10/2011 5:19:06 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Ohhoh, ei sitä iha jokapäivä näekkään neljää nostoa yhessä päivityksessä, taitaapi olla melkeinpä ensimmäisiä kertoja suomessa, kun joku saa tuon

Advertisement