Possu: Noh, tässä ollaan NaiCoun kanssa irkissä paljon juteltu ja tuskin tuo sammuu kokonaan jos minut valitaan MJ peräsimeen. Ja koetan myös lukioenglannilla pärjätä viestinnässä muiden joukkueiden kanssa. Mielestäni kuitenkaan ei tarvitse kovinkaan paljoa enää miettiä tuota kuinka yhteistyö sujuu, koska ainakaan pariin kauteen ei ole nousemassa ketään u21 tiimistä suoraan maajoukkueeseen. ja uskon kyllä että tuolla u21 tiimin puolella osataan neuvoa treenissä managereita erittäin hyvin.
Toki olisihan se kiva jos saisi pidettyä tuon zafmanin ja NaiCoun rakentaman pelipaikkavastaavajutun hengissä, se toisi edes hieman jatkuvuuden tunnetta peliin.
GM-WallyOop:Olisihan tuo mielenkiintoinen ajatus, mutta siinä voi myös astua miinaan, jos joku tärkeä pelaaja loukkaantuu pitkäksi aikaa.
Uskoisin että varmaankin parhaat hyökkäyskombinaatiot olisivat 1.aja korille (kaksi PGpaikan pelaajaa takamiehinä) 2. syötä ja liiku/princelton, en oikein ole varma että kumpi olisi parempi, kun en tiedä noita pelaajien taitoja, mutta noilla voisi lähteä koittamaan.
Tuohon pakkijuttuun täytyy vastata että siihen en lähtisi, kun noita otteluita mitä olen itse seuraillut niin aika monessa on tuo miespakki ollut. ainoastaan sitten voisi koitella riskillä arvata millä vastustaja tulee jos olisi kuolemanottelu jossa oltaisiin 1.taatusti altavastaaja 2.heikommalla kokoonpanolla liikenteessä. tällä tavoin ehkä voitaisiin pysäyttää vastustajaa hieman ja saada sitten paremmat mahdollisuudet voittoon. toki sitten jos vastustaja tulisi takaa ja heillä olisi sitten paljon kovemmat sisämiehet jotka ottaisivat levypalloja niin tässäkin tulee pienoinen vaikeus, onko mahdollista antaa siinä periksi?
Oldtimer:anteeksi mutta pakko hieman puuttua tuohon sinun kommenttiisi,
niin oma ehdokas on sitten saavutusten sekä sitkeyden perusteella Pleksi
sitkeyden perusteella pleksi ? millaista sitkeyttä vaatii tulla joka kausi ehdolle, puhua vähemmän kuin innokkaimmat kyselijät vaaleista toiseen? Ja mielestäni pleksi ei ole ainakaan mennyt eteenpäin viime kausina yrittäessään tulla valituksi manageriksi, koska hän ei ole oikeastaan mitään asiaa puhunut ainakaan vielä.
Jos kaltaisesi "veteraani" on tuota mieltä että mennään
vanhoilla meriiteillä niin kuinka pian luulet jonkun esim kakkosessa olevan managerin tulevan valituksi MJ peräsimeen? (tietysti jos itseäsi ei oteta laskuihin mukaan) tällä sinun kaavallasihan juuri nämä "vanhan liiton mestiksen" managerit täytyisi tulla valituksi suoraan MJ peräsimeen. katsomatta lainkaan mitä muut ovat mieltä. ja kuinka pleksillä riittää aika kun hänen mielestään edes vaalipuhe ei ole tärkeä?
pyydän pleksiltä anteeksi tätä minun hyökkäystä, mutta itse haluan esittää ja haluaisin että muutkin esittäisivät kritiikkiä valmentajia kohtaan, kuin me ehdokkaat itse.
Tietysti toivoisi, että joltain löytyisi jotain uutta ja konkreettista jonka perusteella valintaa ja vertailua pystyisi tekemään, mutta jollei kampanjat nyt viimeistään tuo jotain uutta esille, niin vanhoilla meriiteillä tunnutaan menevän
Ja onko se minun sekä henen vika että kukaan ei ole kysellyt meiltä mitään ? täytyykö meitä siitä rankaista että emme ole erinäisistä syistä päässeet
saavutusten sekä sitkeyden
kautta kammettua itseämme mestikseen? ja eikö sinun mielestä meillä muilla (henellä ja minulla) ole minkäänlaisia meriittejä joiden mukaan meitä ei voisi valita virkaan?
Last edited by ietu at 7/2/2010 3:10:13 AM