BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Ruaidri

To: Nick
This Post:
00
191298.37 in reply to 191298.35
Date: 8/1/2011 12:17:13 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Ik vind dat Arsjitekt het heel goed heeft gedaan.

Echt een voorbeeld in mijn ogen!!

Ik vind zijn sterkste punt het analyseren van tegenstanders.
Verder heeft hij natuurlijk een enorme positieve invloed gehad in het actief scouten van nieuwe spelers.

Enige punt wat ik kan bedenken om te verbeteren, is dat hij vaak dezelfde tactieken gebruikt. Maar misschien kan dat wel niet anders met de selectie die wij hadden, maar daarvoor ken ik de selectie niet goed genoeg om dat echt goed te kunnen beoordelen.

De scouting wil ik zo laten zoals die is. Kalebam heeft daar een belangrijk deel van Arsjitekt overgenomen en misschien dat hier en daar er nog wel iets verbeterd kan worden of dat er nog wat mensen zouden kunnen helpen met scouten. Maar ik zie op dit moment weinig reden om er veel aan te veranderen.

Mocht ik bondscoach worden, dan ben ik van plan de opstelling zaterdags te publiceren op het Oranje Boven forum. Ik zie weinig in het gebruik van een extern forum. En verder denk ik dat de managers die echt geïnteresseerd zijn in het Nederlands team, de die-hard buzzerbeaters zijn, die ook hun favoriete spel ondersteunen met een supporterschap.

Ik denk dat ik 1 wedstrijd topic maak voor het hele seizoen, mocht het zover komen.

Verder hoop ik dat Arsjitekt wel actief blijft bij het scouten/ondersteunen van trainen van toptalenten. En hoop ik, dat ik af en toe nog wat advies aan hem kan vragen. Ik zal uiteindelijk de opstelling bepalen, maar om van meerdere kanten advies te krijgen, kan mijn besluiten enkel beter maken.

Dus ik hoop dat, als ik gekozen word, velen zich kritisch, zowel positief als negatief, zullen laten horen.
Mocht de keuze niet op mij vallen, dan ben ik natuurlijk bereid om de nieuwe bondscoach bij te staan.

Nog twaalf uur heeft iedereen om zijn of haar stem uit te brengen!!!!!

Only in the dark, we succeed!