Volgens mij zijn er best wat managers die wel interesse hebben in het NT, ook alles lezen, maar niet reageren op previews/reviews..
Persoonlijk las ik in feite altijd de berichten van de bonscoaches. Trainde ik de spelers zo goed mogelijk in de hoop dat ons NT het nog net iets beter daar door kon doen. Maar reageren ook niet altijd.. Ik begrijp best waarom sommige managers minder reageren. O.a. door het punt wat al aangehaald is; gebrek aan inside kennis.. Maar dit wil nog niet zeggen dat er geen publiek is!
Ik hoop dan ook dat de nieuwe bondschoaches kunnen aangeven of ze onderstaand mee willen nemen in het opstellen van hun eigen taakomschrijving.
"Ondanks weinig tot geen feedback, zal ik het NT levend houden op het openbare forum. Al is het alleen al om de managers te belonen die seizoenen lang er alles aan doen om de spelers top te krijgen, vaak ten nadele van eigen teamprestaties. Ik begrijp dat er genoeg managers zijn die hopen dat het goed gaat met het NT en hier ook graag iets over lezen, maar te lui zijn om te reageren"
of, nog daadkrachtiger:
"Ik heb schijt aan gebrek aan feedback"
:)
Last edited by Maupster at 3/7/2013 10:16:20 AM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info