Met voorbereiding bedoel ik het scouten en uitzoeken hoe alles er uit komt te zien.
Mijn eigen spelers zijn bigs, die ben ik vol aan het trainen voor u21 en waar er relatief weinig van zijn. Dus op dit moment zitten er idd 2 van in u21. Ook omdat ik in de voorbereiding dingen wil proberen. Ze zitten er niet in omdat ze van mij zijn maar omdat ze gewoon goed genoeg zijn of in ieder geval dichtbij. Ik zou nooit iemand toevoegen/laten spelen als hij niet goed genoeg zou zijn.
Als het seizoen straks echt begint weet ik niet of ze allebei meteen in het team zitten maar dat weet ik van meerdere spelers nog niet zeker.
Die 19 jarige ster, erik jan van der kraan, die overigens niet van mij is. Is zeker beter dan kroll. Kroll zit ook in de buurt, maar van der kraan kan een andere rol invullen (SF) waar eerder een tekort aan is waarbij kroll juist op een positie speelt waar ik er meerdere van heb. Plus zijn totale tsp is sowieso ook 7 punten hoger.
Betekend niet dat ik kroll geen goede speler vind. Maar of kroll dit seizoen de selectie al kan halen weet ik niet, dat ligt ook aan wat er de resterende weken gebeurt kwa training.