Öh ei jos tarkoitat meitä. On ollut oikeus vain olla yhteydessä ja opastaa 22v ja ylöspäin, itse toivoisin siihen muutosta ja siksi tuen näissä vaaleissa uudistusta.
Ongelmahan tässä on se, että tämä tuli kesken U21 kauden ja oldtimerilla oli omat tietonsa kerättynä ja omat ohjeet annettuna. Toiveena tosiaan olisi valjastaa ohjeistus alustalähtien ja siten tämä periaatteessa alkaisi vasta koskemaan nyt uusia draftattavia. Tässä on sitten se vielä että haluaako U21 sitoutua minun valitsemiin managereihin, koska itse ei ole siihen päässyt vaikuttamaan vai valitseeko omat vastaavat, jotka sitten kaikki ~12 manageria säätää keskenään jne... Näet varmaan tässäkin olevan ongelman. Siksipä joko yhteinen organisaatio jolla ohjeistetaan molempia tai sitten omat organisaatiot ja tiedot välittyy maajoukkuemanagereiden välillä eikä tusina manageria säätämässä saman sopan ääressä. Lisäksi sitten tässä pitäisi yhteisen organisaation tapauksessa valita yhteisesti molempien U21 ja NT managerin hyväksynnällä nämä apumanagerit.
Loppukädessä maajoukkueiden managerit voivat vain nostaa ja erottaa pelaajia NT, joten apulaiset vaan seulovat sitä pelaajamassaa.
Varmaa on että palaan tulevan U21 managerin kanssa tähän asiaan ja sovimme toiminta tavasta sekä pelisäännöistä.