Jaahas, sieltä sitten lähti 8wonderkin leikkiin mukaan
ihmettelen sitä että mitä järkeä on vielä mennä laittamaan eight wonder lisää puuta sammuvaan tuleen? ehkäpä olisi parempi että jos on vielä jotain henkilökohtaista asiaa esimerkiksi tämä arvostuksen puutteen menettäminen niin minulle voi kyllä laittaa postia tulemaan asiasta jos esimerkiksi wonderille on jäänyt jotain ihmettelemisen aihetta. kuten jo laitoin aikaisemmin niin en ole kritisoinut millään tavalla hene10 työtä maajoukkueen peräsimessä, vain hänen ajatusmaailmaansa, joka mielestäni ei sovi täydellisesti tuohon u21 tiimin sekä MJ mitä hän pyrkii rakentamaan.
Toki nyt kun possu on u21 peräsimessä niin hän ja hene itse sopivat kuinka tekevät, ketkä jäävät MJ ohjeistukseen ja ketkä u21 tiimin, minulla ei ole ainakaan minkäänlaista sananvaltaa enää siihen asiaan, mutta mielipiteeni varmasti saan asettaa julki, jos se palvelisi u21 tiimiä, jonka asioita tässä juuri ajetaan.
En tiedä, mutta itselläni on ollut ihan mukavaa, kun kerrankin kauden aikana tapahtuu jotain. harmittaa vain että peli meni hieman toisen haukkumiseksi ja asiasta pyrkivät keskustelemaan vain muutama henkilö.