PF/C (23 jaar en ouder)Bart-Jan Anema (37114884) 25 jaar Talentinho Gaat het NT vermoedelijk halen als PF. 1 van de kleinere PF’s, maar gaat zeker nuttig zijn.
Sido Grootveld (36310791) 26 jaar Pleuntjes Balls Grootveld is heel allround getraind en zal getraind blijven worden ook als hij wat ouder wordt. Gaat op die manier het NT halen als PF maar wellicht dus op wat latere leeftijd
Helmut Schoppert (37114897) 25 jaar Flexibele Flamingo’s Wordt als Center getraind maar heeft naar mijn smaak te weinig outside skills. Aangezien we op de korte termijn weinig centers hebben blijft hij kans houden op NT
Jan-Willem La Crois (37115367) 25 jaar Los Gansos Gaat NT zeker halen. Ben heel blij dat Peja de opoffering doet om hem outside te trainen en dat ook nog eens lang wil volhouden! Mogelijk dat hij komend seizoen als Ten Brink en Nieuwlaat 34 jaar worden erbij gaat komen.
Khoury Shariff (37115566) 25 jaar buitenland loopt achter. Bijzondere speler die ik in eerste instantie aangemerkt had als “valt af”. Slechts 92 TSP maar wel 59 inside TSP met ID 20. Hij krijgt nu PA training en vervolgens SB (nu 10) en ik hoop dat hij nog een passende defensive big kan worden.
Harald Flikkenschild (37114920) 25 jaar BasketballBreak Ballers Loopt achter. Ik heb met zijn manager contact gehad en we gaan proberen om hem nog naar NT te krijgen als PF. Gezien het beperkt aantal PF’s maakt hij nog kans.
Hans Schutte (38727997) 24 jaar, buitenland. Miste in eerste instantie in dit lijstje, maar met dank aan Primoss toegevoegd. Wordt als PF getraind.
Conclusie is dat we problemen houden de komende seizoen op deze posities. Er komt de komende seizoen maar heel weinig aan. Erg balen, aangezien ik graag support voor Van Valkengoeds wil hebben. Op PF is dat eigenlijk dus alleen Grootveld en Anema (en mogelijk dus Flikkenschild) naast de bigs die nu in het NT zitten. Op C kunnen we de komende jaren vooruit met Van Valkengoeds, La Crois, Van der Weijde en hebben we nog Schalij, Shariff en Schoppert als alternatief. Gelukkig worden er nieuwe bigs getraind maar dat zal nog minimaal een seizoen of 5-6 duren voordat zij in aanmerking gaan komen voor selectie.
Last edited by Cowstreet at 8/8/2017 2:49:45 PM